Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer hos one.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Freebooter:
Argumentet om at man får hvad man betaler for, giver jeg ikke meget for i dette tilfælde.

Det er muligt du har haft en god oplevelse men fakta er når man køber hos one.com ligger din side sammen med måske +100.000 andre, hvor hvis du betaler lidt mere er vi måske nede på 10% ... det er her jeg mener det kan gå galt, for den server som hoster de mange sider køre nok ikke så stabilt som den anden ....

Det er muligt jeg har noget galt i halsen hvis ja så korrigere mig :)

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Freebooter:
Argumentet om at man får hvad man betaler for, giver jeg ikke meget for i dette tilfælde.

Det er muligt du har haft en god oplevelse men fakta er når man køber hos one.com ligger din side sammen med måske +100.000 andre, hvor hvis du betaler lidt mere er vi måske nede på 10% ... det er her jeg mener det kan gå galt, for den server som hoster de mange sider køre nok ikke så stabilt som den anden ....

Det er muligt jeg har noget galt i halsen hvis ja så korrigere mig :)

/allan

Fuldt korrekt som jeg forstår det ,

Der er jo flere sider på samme server , jo større chance er der for det går galt , der går også tit længere tid at åbne en hjemmeside med mange hjemmesider på samme server

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:16

Super tak for alle jeres venlige svar :-) :-) :-) :-) total amino spirit!!

Arlo tak for dit dejlige tilbud! formularen skulle virke efter henseende og jeg tror bare jeg er offer for det som andre også har oplevet i den senere tid hos one.com

Men hvem ved, det kan jo være jeg får brug for dit tilbud en anden gang :-) :-) :-)

Endnu engang tak for jeres svar

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)