I er godt på vej med jeres link her på Amino. For det drejer sig lidt groft sagt om at få nogle links til jeres side ud på sider, hvor Google ofte kommer forbi. (Og så sørge for, at der er noget originalt indhold på hjemmesiden).
Du er allerede godt på vej med et link herinde fra. Du kan følge med i antal indekserede sider via dette link. Der er dog nogle alvorlige SEO mæssige fodfejl på din side, eksempelvis:
Desuden virker dit website ikke helt tidssvarende, og jeg ville nok overveje at få en venlig amino til at lave eksempelvis en Joomla løsning. Det kan typisk gøres ganske billigt, og du vil være langt bedre stillet end du er nu. De penge vil være godt givet ud, hvis du ønsker at satste på nettet som en salgs- eller præsentationskanal.
Så nu blev din forside indekseret, i skrivede stund for 6 min siden... Så nu har google været forbi...;-)... Hvad jeg så måske ikke helt forstår er brugen af yahoo's siteexplorer.. For når jeg forsøger mig, synes jeg kun jeg får konkurrenternes sider der er indekseret af yahoo, - ikke hvorfra konkurruranterne får deres indgående links... Måske jeg bruger det forkert eller har misforstået noget!?!?!:S
Ikke fordi jeg vil hacke tråden, - bare fordi der blev henvist til det før..