Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min hjemmeside www.autocampertilbud.dk i Googles index?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle stykker som har startet et nyt firma op som opkøber autocampere fra konkursboer og sælger dem videre til privatkunder.

I den forbindelse vil vi bruge vores hjemmeside www.autocampertilbud.dk som salgskanal men......

Hvordan får vi Google til at fange siden - når jeg søger på Google kommer siden ikke frem?!

Hilsen LBT

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:56

Den burde komme på google, når nu du har lavet et link her fra amino.

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 21:59

Jeg er ny hvad angår søgemaskiner osv. - hvorfor hjælper det bare at lave et link på amino?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:01

Det hjælper fordi, at når Google kigger forbi Amino ser den dit link til www.autocampertilbud.dk og følger det og begynder så at indeksere det også.

Så hvis du bare poster linket nogle steder, så går det hurtigere :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:01

Hej LBT,

I er godt på vej med jeres link her på Amino. For det drejer sig lidt groft sagt om at få nogle links til jeres side ud på sider, hvor Google ofte kommer forbi. (Og så sørge for, at der er noget originalt indhold på hjemmesiden).

Lidt mere detaljeret har jeg skrevet et blogindlæg om, hvordan man hurtigt bliver optaget i Googles indeks.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:03

Du er allerede godt på vej med et link herinde fra. Du kan følge med i antal indekserede sider via dette link. Der er dog nogle alvorlige SEO mæssige fodfejl på din side, eksempelvis:

1 ) Dit website svare både med og uden www.  Det kan give problemer med dublicate content.

2 ) Dine titel tags kunne være bedre, se evt. dette link.

Desuden virker dit website ikke helt tidssvarende, og jeg ville nok overveje at få en venlig amino til at lave eksempelvis en Joomla løsning. Det kan typisk gøres ganske billigt, og du vil være langt bedre stillet end du er nu. De penge vil være godt givet ud, hvis du ønsker at satste på nettet som en salgs- eller præsentationskanal.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 22:04

Tak for de hurtige og uddybende svar!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:11

Giv lige Google lidt tid. Jeg kan se at domænet er helt nyt, så der kan godt gå lidt tid før google har indekseret det.

Men netop ved at linke til din side, som du gør i denne tråd, er vejen frem til at blive indekseret i Google.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:31

Så nu blev din forside indekseret, i skrivede stund for 6 min siden... Så nu har google været forbi...;-)... Hvad jeg så måske ikke helt forstår er brugen af yahoo's siteexplorer.. For når jeg forsøger mig, synes jeg kun jeg får konkurrenternes sider der er indekseret af yahoo, - ikke hvorfra konkurruranterne får deres indgående links... Måske jeg bruger det forkert eller har misforstået noget!?!?!:S

Ikke fordi jeg vil hacke tråden, - bare fordi der blev henvist til det før..

vh/ Ulrik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)