Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyskabende firma tilbyder......

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

IdeaJeg har egenhændigt startet konsulentfirmaet  Neodias, website: www.neodias.dk. Og det er jeg rigtig stolt af!

Gå ind og læs mere om et spændende firma, og læs min aminoprofil, som går lidt i dybden med mit liv og min personlighed.

Så jeg vil lige benytte lejligheden her til at fortælle lidt om hvad mit firma indeholder: En central ydelse er rådgivning af ledige el. jobsøgende, som er et bedre ord, og vi kommer med en ny indfaldsvinkel til problemstillingen, som drejer sig om at netværke sig frem til et nyt job. Vi laver en spændende kursusdag, hvor kursisterne får et godt konkret værktøj med hjem, som de har lært at bruge i løbet af kursusdagen. Som det eneste firma i landet har vi set lyset i at jobsøgende netværker sig til nyt job, og med vores dybe indsigt i og forståelse for hvordan mekanismerne i netværk virker, guider vi hver enkelt mod målet.

Vores succekriterie er ambitiøst men også realiserbart: Indenfor 3 mdr er alle kursisterne tilbage i beskæftigelse. Det har lykkes for os før med flere hold kursister, og hvorfor skulle det ikke blive ved med at lykkes?

Jeg giver endvidere både erhvervs-og privat coaching, som gør en forskel. Se mere på hjemmesiden.

Du er altid velkommen til at ringe til mig og få flere oplysninger om Neodias. Tlf nr 20478354.

Venlig hilsen

Flemming ( Konsulent og Coach i Neodias, cvr 30837479)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)