Ikke så meget at sige, andet end jeg er en teknisk designer der før dette har arbejdet en del år i reklamebranchen, så jeg vil gerne tilbyde grafisk arbejde - helt konkret drejer det sig om; Tekniske tegninger/produkt udvikling CAD tegninger Visuelle præsentationer (3dsmax/lightwave/inventor) DTP arbejde/grafiske løsninger (Photoshop) Webmateriale (alt fra det grafiske til lidt større komplette løsninger) Smid en PM/eller en mail, med hvad du/I har behov for, og lad os finde ud af noget. |
Tekniske tegninger/CAD/Visuel 3D/Grafisk arbejde tilbydes
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Martin
![]() Er specielt intresseret da vi arbejder med noget af det samme, kan jeg se ;-) |
Jeg har smidt et par forskellige ting op - intet vildt, bare lige hvad jeg syntes der dækkede forskellige områder. Mange af tegningerne er ufærdige/midtvejs projekter. |
Hvad arbejder du med i reklame branchen ? |
Jeg er under uddannelse - har taget uddannelsen for at få noget papir på det jeg kan. Jeg har tidligere arbejdet selvstændigt indenfor reklamebranchen hvor jeg så afsluttede min virksomhed da jeg blev headhuntet til en ret god løn for et fast firma. Der lavede jeg bl.a Diesel reklamer til blade, Spies hjemmeside(r), og 3D screensavere for diverse firmaer. Udover det var jeg også med til at produktudvikle, markedsføre, og i visse tilfælde sælge. Udover det har jeg lavet en del forsk. arbejde til spil (3d) og arbejder pt. for en nystartet dansk virksomhed med success, hvor jeg tegner deres produkter og er indeover udviklingen også. Så - nej, jeg er ikke færdiguddannet, men ja jeg har mange erfaringer. =) |
|
Næh, men det er sådan set meget simpelt: Det salgsmateriale jeg *har* lavet, eks. til de firmaer jeg omtaler er 6-8 år gammelt og ikke relevant længere - de nye ting jeg arbejder med nu er under NDA/hemmelige , så det materiale må jeg ikke vise, uanset hvor flot det er. =) Så - derfor har jeg valgt at vise lidt hist og pist. Hvis en eller anden har brug for mine evner her, så kan de frit kontakte mig - det kan godt være mit materiale ikke er det mest flashy i universet - men jeg kan sagtens fremvise bedre ting til den/de personer der er interesserede. Det bliver bare under andre forhold. Og så stoler jeg nok på mine egne evner - i bund og grund drejer det hele sig jo om at en eller anden giver mig en opgave, og jeg udfører den til fuld tilfredshed. Som de projekter jeg arbejder på pt. for firmaer, hvor jeg bliver ved med at få opgaver, fordi mit arbejde er godt. Håber det besvarer dit spørgsmål |
Men det jo god salgs tekst til dem som evt skulle bide på krogen, så det skal du ikke være ked af :-) Pøj pøj med det. |
Jeg tror det er i iværksætterens natur at ville forklare, så ..=) Og jeg kan iøvrigt godt forstå din undren, så intet unaturligt ved det - det kan være svært at se på et forum om noget er luft eller har indhold. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)