Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskineoptimering?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Nu ville jeg sætte mig godt tilbage i stolen, og håbe på en masse lærerigt læsning fra alle jer kloge amino'er..

Jeg er godt i gang med mit nye projekt, som jeg ikke kan sige for meget om, andet end søgemaskineoptimering er vigtigt i den sammenhænge. Derfor ville jeg gerne vide lidt mere om hvad det går ud på og hvordan man laver det?.

Jeg syntes det er rigtig spændende, og ved da også lidt om hvad det går ud på. Jeg ville bare gerne have lidt flere råd - så hvis du sidder og kender en del til søgemaskineoptimering og ved hvad der kan få en højt op på google og de forskellige mange søgesites, ville jeg blive glad for lidt ''guldkorn''.

På forhånd tak!

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:38

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:46

Man bliver jo klogere og klogere for hver dag der går! Yes

Tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:52

Søge på google skriv dette her f.eks. søgemaskine optimering og søgeord optimering der  kommer mange søgeord ekspert hjemmesider frem med deres råd , ved disse søge resultater

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:09

Hej Thomas,

Du er allerede blevet peget i retning af light-versionerne af SEO 2.0 og SEO-Lex, og det er en rigtig god start. Evt. betal dig fra en eller flere af de fulde versioner.

Men hvis det skal være gratis, er der også et væld af kilder til viden.

Jeg skrev engang et indlæg om SEO-læsestof for begyndere, hvori der er links til nogle gratis amerikanske SEO-bøger. Jeg har ærligt talt ikke tjek på, om de er blevet opdateret siden.

Men ellers er der SEO-forummet her på Amino. Det rummer et væld af viden og debatter. Hvis du har nogle spørgsmål om noget, kommer man langt ved at lave en google-søgning og begrænse den til Amino ved at bruge site:amino.dk.

Men der findes også gode, danske SEO-blogs. Hos flere af dem har de samlet indlæg sammen til en slags begynder-guider: Thomas Rosenstands SEO for dummies og Lars Bachmanns SEO-Guide. Tjek endelig også resten af deres blogs. Ellers kan du også kigge lidt i arkiverne hos Mikkel Demib eller i al ubeskedenhed min egen SEO-blog Den Synlige Mand.

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:14

Hej Thomas,

Jeg har en ven som driver hjemmesiden http://www.gratisseo.com/ som tilbyder en masse gratis rådgivning.

Håber du kan bruge det til noget.

Vh

Jan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)