Webhotel, med mulighed for Frontpage
Tilmeldt 2. Apr 09
Betina3000
Skrevet
14-02-2010 kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa Alle
Jeg har netop købt domæne navn til vores nye hjemmeside .
Nu mangler vi selvfølgelig bare et webhotel .
Vores behov er ikke det store:
Omkring 10 sider tekst og måske omkring 10 gallerier.
Hvor kan vi finde det billigst? Vores eneste krav er at vi skal kunne uploade vores sider via frontpage.
Mange hilsner fra Betina
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-02-2010 kl. 18:47
Svar
jeg tror desværre ikke af der er så mange tilbage der kører med frontpage servere mere.
det er et gamle system
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Hjemmesideprogrammet hos One.com minder lidt om Frontpage, du kan dog ikke se kildekoden samtidig med at du arbejder på siden.
Svar
Tilmeldt 2. Apr 09
Betina3000
Skrevet
14-02-2010 kl. 18:58
Svar
Hmmm kildekode.. Det siger mig intet. Jeg skal bare kunne sidde og redigere som man kan i frontpage.. Kan slet ikke det der HTML noget...
Kan jeg så bruge one.com?
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Alle siderne i min signatur er lavet ved hjælp af programmet hos One.com
Det jeg mener med kildekoden er at man i Frontpage kan se både hjemmesiden visuelt og HTML´en samtidig, det kan du ikke hos One.
Hvis du vil prøve det, så send lige en PB. Jeg har et hotel jeg ikke bruger, så kan du få et login og se hvordan det virker.
Svar
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Som nævnt er FrontPage og de tilhørende extensons/serveruvidelser meget gamle. Det er et udgået produkt hos Microsoft, og har derfor ingen fremtid. Du kan dog naturligvis fortsat uploade via FTP på et nyt webhotel, hvis du fortsat selv har FrontPage.
Men i forbindelse med en ny hjemmeside, vil jeg helt klart anbefale en anden løsning. Din udbyder kan sikkert komme med nogle foreslag. Du kan også prøve at kigge på Microsoft Expression Web, som erstatter FrontPage i den lette ende.
Svar
Tilmeldt 19. Aug 08
it-dk
Skrevet
16-02-2010 kl. 14:29
Svar
Hej Betina
Prøv evt at se på følgende udbydere:www.unitspeed.dk (har også system så man nemt kan lave en hjemmeside)www.intergate.dk
Du kan evt søge udbyder på www.hostindex.dk
Svar
Tilmeldt 4. Jul 09
Finn Pedersen
Skrevet
16-02-2010 kl. 18:09
Svar
Hej Bettina
Jeg bruger IWEBHOTEL, jeg arbejder også stadigt med frontpage, de er billige og de har en supersupport og nej jeg har ikke aktier i firmaet.
De bedste hilsener
Finn
Svar
Tilmeldt 2. Apr 09
Betina3000
Skrevet
18-02-2010 kl. 19:28
Svar
Tak til alle for svar.
Jeg er endt med at vælge one.com da jeg fik mulighed for at afprøve et webhotel :) Jeg er meget tilfreds med resultatet allerede, og har helt sluppet frontpage, da det er lige så nemt at lave en hjemmeside uden...
Mange hilsner fra Betina
Svar