Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min shop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige lavet min egen webshop på Shopify - Vintage-Mode.dk

har i noget feedback på hvordan jeg kan lave den bedre. Jeg ønsker et helt rent skin...

http://www.vintage-mode.dk/

Tak

Mette Marie

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:01

Hej Mette Marie!

Tillykke med din nye shopSmile

Umiddelbart fremstår den brugervenlig og overskuelig. Mht. det visuelle design synes jeg godt, at den kunne gøres lidt mere 'vintage-agtig' eksempelvis i form af et vintage-wallpaper eller lignende.

Er det meningen, at sproget på sitet både skal være engelsk og dansk? Hvis ikke synes jeg, at du skal være konsekvent med ét af sprogene.

De bedste hilsener fra

Helle

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Hej.

Meget brugervenlig webshop, med nogle fine varer, men hvor er der både tekst på dansk og engelsk?

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:22

Du er nødt til at bestemme dig for, om din tekst skal være på dansk eller engelsk, det andet fremstår ugennemtænkt og rodet. Hvorfor ikke lave både en dansk og en engelsk version? For jeg kan da godt forstå, hvis du ikke har lyst til at begrænse dig til danske kunder.

Jeg er enig i, at der kan gøres meget mere ud af det uopfindsomme design. Det er synd, når du sælger vintage kjoler, at du så ikke har et design, som også kommunikerer dette. Dine produkter burde automatisk levere inspiration.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:42

Jeg bliver forvirret af teksten, gør som Thomas skriver.

Du er nødt til at bestemme dig for, om din tekst skal være på dansk eller engelsk, det andet fremstår ugennemtænkt og rodet. Hvorfor ikke lave både en dansk og en engelsk version?

Det er måske bare mig, men jeg syntes priserne ser dyre ud?? Det er sikkert bare mig, jeg går jo heller ikke lige ind under målgruppen Stick out tongue

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:39

Jeg synes det er nogen fine produkter, helt sikkert et sted jeg ville shoppe....

Synes dog siden er meget fersk, der mangler ligesom kontraster, hvidt i hvidt signalerer ikke vintage hos mig.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Find webshop som mangler nogle tekster især til søgemaskinerne

Titlen er ens hver eneste underside på google prøv og kigge her http://www.google.dk/search?q=site%3Awww.vintage-mode.dk%2F&btnG=S%C3%B8g&hl=da&rlz=1W1ACAW_daDK363DK363&sa=2

Som du kan se er titlerne ikke optimale til google da du laver mere end de 64 tegn i alle titlerne derved er alle undersider ens, grundet den bruger hovedsidens titel.

Bloggen på siden er tom har du ideer til tekst ?

Lav en kontakt side med kontaktformular det er lettere at kontakte dig og lige dit CVR nummer der og telefon nummer

Fodnote nederste side lige dit CVR nummer og telefon nummer skaber troværdighed om gemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:15

Thomas De Oliveira:

Jeg bliver forvirret af teksten, gør som Thomas skriver.

TT Tekstforfatter:
Du er nødt til at bestemme dig for, om din tekst skal være på dansk eller engelsk, det andet fremstår ugennemtænkt og rodet. Hvorfor ikke lave både en dansk og en engelsk version?

Det er måske bare mig, men jeg syntes priserne ser dyre ud?? Det er sikkert bare mig, jeg går jo heller ikke lige ind under målgruppen Stick out tongue

Mvh. Thomas De Oliveira

Fint 'årgangstøj' ligger i den prisklasseSmile

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)