Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb at varepartier, og andre ''varer'' - ALT HAR INTERESSE!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er eget aktiv her på amino, og kan se der kommer masser af spændend tilbud hele tiden.

Jeg arbejder sammen med noget gode sælgere, som virkelig kan sælge ALT mellem himmel og jord, ja fra knappenåle til elefanter.

Jeg vil derfor gerne have en masse tilbud fra jer, og høre hvad i kan tilbyde.

VI er åbne over for alt, dog er varepartier, handelsvarer mv. vores speciale, og også der du vil opnå succe med og bruge os.

Normalt forgår det på følgende måde: kunden (dig) sender information om deres varepartier, hvor efter vi går ud til det netværk vi synes passer til partiet, vi vil inden for ganske få dage så få feedback på varene, og vil derefter give dig besked.

Vi gør dog opmærksome på, HVIS du ønsker og sælge et vareparti til os, så stiller vi som minimum at vi har partiet på hånden i 2-7 dage, vores forretning er ikke bygget på vi køber til eget lager, men sælger partiet inden det bliver købt.

Opkøber du selv partier, eller sælger du selv en del?

Hvis du selv sælger og har et godt netværk, kan vi selvfølgelig også tilføje dig, så du altid modtager de bedste tilbud, skriv din mail, og kontakt oplysninger på nedenstående mail!!

MEN KOM MED DIT TILBUD, så lover jeg dig vi kigger på det!

Jeg vil gerne have info på vores mail, jo mere præsis du er, jo flere kunder kan vi finde i vores karotek.

Alt info til info@rengoringssalg.dk - eller her i tråden.

Ser frem til og høre fra jer! :-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:23

Hej KC

Jeg har behov for samarbejde med afsætningsfolk - som det fremgår har jeg løbende mange forskellige vare i hallen. Du kan se lidt mer eom varegrupper her:

http://www.assistance...

Læs mere om os her.........

http://www.amino.dk/forums/p/42706/257013.aspx#257013

Kom ud og besøg os og se hvad vi har. Vi har ikke lagervare, men opkøber konkurser og har derfor mange forskellige ting kontormøbler, edb kopi, tøj, biler ect. ect.

Kontakt os og spørg efter Kenneth Nielsen - sig du har set os på Amino - og skal hilse fra John Sommer - Jeg arbejder lidt nu og da for virksomheden på afsætning og skriver dette indlæg for dem og Kenneth Nielsen der er indehaver.   Du kan også kontakte mig john sommer på 4078 6158 og lad os tale om mulighederne.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:08

Hej

Jeg har i øjeblikket en tråd med nogle varer som jeg gerne skulle af med inden for rimelig tid

http://www.amino.dk/forums/t/81844.aspx

Hvis du tror det kunne have interesse, fremsender jeg gerne yderligere info og billeder

Mvh

RJ-Trade

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:24

Hej Rasmus

Jeg har lingerie, sko, lårlange støvler, frække kostumer, ID voks m.m.

Vi er friske og altid til svedige indkøbs priser.

Skriv på info@wiesmann.dk hvis vi skal kigge nærmere på muligheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)