jo det er unikt bygget fra bunden. og jeg har referencer der viser hvad jeg kan lave så pas du bare dig selv. manden skal jo altså bare have lavet en flot præsentation af sig selv som folk kan se på før de bestiller, han har en klar ide om farver og alt indhold ligger klart. kan med garanti lave et resultat der er så flot som dit på 2-3 timer, at vores time priser ikke er ens gør ikke mit dårligere.
|
bloggers:jo det er unikt bygget fra bunden. og jeg har referencer der viser hvad jeg kan lave så pas du bare dig selv.
manden skal jo altså bare have lavet en flot præsentation af sig selv som folk kan se på før de bestiller, han har en klar ide om farver og alt indhold ligger klart.
kan med garanti lave et resultat der er så flot som dit på 2-3 timer, at vores time priser ikke er ens gør ikke mit dårligere.
Nu sælger jeg ikke hjemmesider, så jeg er på ingen måde en konkurrent. Til gengæld sælger jeg webshops, og når vi laver et unikt design til en kunde, bruger vores designer alene mere end 25 timer. Oven i dette kommer så udvikler timer og projektledelse (som også hurtigt løber op).
Det lyder måske besnærende at sammenligne tilbud på 1500, men man skal også være realistisk i hvad man så får. Jeg kender INGEN freelance designere i Danmark (og jeg har en del i mit netværk) der arbejder til en timeløn under 500. Kvalitet og pris går mange gange hånd i hånd.
Dermed ikke sagt at man kan være heldig at få noget rigtig godt design til en billig penge, man skal bare være helt klar over er der er forskel på nogen der mener at de kan lave en hjemmeside til 1.500,- og dem der måske koster 50.000. I vores eget eksempel outsourcer vi fx. for at få prisen ned.
Eksempelvis kan det siges at sidste hjemmeside jeg arbejde på kostede kunden mere end 20+ millioner DKK.