Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger efter en der kan lave en flot hjemmeside billigt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

bloggers:
sådan en side kan jo bankes op på et par timer. vil gerne gøre det for 1500 plus moms

Hmm et par timer ... så kan designet ikke være særligt unikt Smile

/allan

jo det er unikt bygget fra bunden. og jeg har referencer der viser hvad jeg kan lave så pas du bare dig selv.

manden skal jo altså bare have lavet en flot præsentation af sig selv som folk kan se på før de bestiller, han har en klar ide om farver og alt indhold ligger klart.

kan med garanti lave et resultat der er så flot som dit på 2-3 timer, at vores time priser ikke er ens gør ikke mit dårligere.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:32

bloggers:

jo det er unikt bygget fra bunden. og jeg har referencer der viser hvad jeg kan lave så pas du bare dig selv.

manden skal jo altså bare have lavet en flot præsentation af sig selv som folk kan se på før de bestiller, han har en klar ide om farver og alt indhold ligger klart.

kan med garanti lave et resultat der er så flot som dit på 2-3 timer, at vores time priser ikke er ens gør ikke mit dårligere.

Nu sælger jeg ikke hjemmesider, så jeg er på ingen måde en konkurrent. Til gengæld sælger jeg webshops, og når vi laver et unikt design til en kunde, bruger vores designer alene mere end 25 timer. Oven i dette kommer så udvikler timer og projektledelse (som også hurtigt løber op).

Det lyder måske besnærende at sammenligne tilbud på 1500, men man skal også være realistisk i hvad man så får. Jeg kender INGEN freelance designere i Danmark (og jeg har en del i mit netværk) der arbejder til en timeløn under 500. Kvalitet og pris går mange gange hånd i hånd.

Dermed ikke sagt at man kan være heldig at få noget rigtig godt design til en billig penge, man skal bare være helt klar over er der er forskel på nogen der mener at de kan lave en hjemmeside til 1.500,- og dem der måske koster 50.000. I vores eget eksempel outsourcer vi fx. for at få prisen ned.

Eksempelvis kan det siges at sidste hjemmeside jeg arbejde på kostede kunden mere end 20+ millioner DKK.

Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:15

At bruge 25 timer på et design når manden godt ved hvad han skal have er bare at smide penge ud af vinduet . Desuden er der ikke tale om en side med funktioner af nogen art, og det faktum alene siger mig der kun er tale om få timers arbejde. Manden skal jo teknisk set kun have lavet et design der ser super godt ud.

Du siger du ikke kender en freelancer der tager under 500 i timen,, men hvis du kigger efter skriver jeg også at jeg kan lave det han har brug for på 2-3 timer.

At give mine evner eller mit produkt mindre anerkendelse fordi jeg er villig til at gøre det billigt, er jo bare dumt.Jeg har ikke en virksomhed der skal køre rundt, jeg er villig til at arbejde billig, og tilsyneladende arbejder jeg en del mere effektivt end de andre i denne tråd. Nu har jeg lavet webdesign i 13 år så jeg har en del erfaring. Jeg tilbyder desuden køber at se referencer før køb..

Jeg er villig til at designe indtil kunden er tilfreds. Jeg er villig til at levere et færdigt design før kunden betaler. Og jeg er villig til at gøre det for 1500 plus moms.

i værste tilfælde taber han de 3 timer som han skal vente på jeg er færdig.

Så kan kunden jo selv bestemme om han mener det jeg har lavet kan fåes bedre hvis der bliver brugt flere penge.

Jeg er godt klar over det er super billigt og at de ting du siger normalt er rigtige, men nu står jeg bare og kunne godt bruge lidt ekstra penge, og jeg er villig til at arbejde for dem billigt.

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 10:02

Hej ENER,

Du er velkommen til at kontakte mig på simon@dyngby.com eller 30 51 12 10, så kan vi snakke om det.

Fra København
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:36

Hej Per

Sikke en flot hjemmeside du har lavet, er den lavet i wordpress??

Pekk@

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:35

pekkart.dk:

Hej Per

Sikke en flot hjemmeside du har lavet, er den lavet i wordpress??

Pekk@

Hej Pekk@

Tak for den dejlige Ros, ja den er Lavet i Wordpress, Gallerier er lavet i Cincopa(Koster xx dollars om året.) som er integreret med Wordpress.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 13:41

Hejsa,

Hvis du ønsker tingene gjort til tiden og du ønsker en god service, så vil jeg klart anbefale: www.aplosweb.com

Super god service, super god pris & levering til tiden.

Kan kun anbefales.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)