|
Et par stemmer mere sendt i jeres retning. |
Der skulle næsten stå delvis sponsoreret af Amino brugere på indbydelserne...;)
Hermed endnu en stemmer herfra...:)
Debat
|
Et par stemmer mere sendt i jeres retning. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Der skulle næsten stå delvis sponsoreret af Amino brugere på indbydelserne...;) Hermed endnu en stemmer herfra...:)
|
|
3 dage tilbage at stemme i på par nummer 3. |
|
hold da op
HUSK du må stemme en gang hver dag, så kig ind i morgen og stem på din favorit igen.
så du har nok fådet 20 af mig . når man sidder på flere ipadresser så må man stemme flere gange. ellers er open proxy en mulighed det giver osse flere stemmer. nåå nej det er jo nok af snyde lidt :p men herfra er der stemt på jer. held og lykke |
|
Så er der stemt :) Godt bryllup til jer .. |
|
Hermed en stemme fra mig af til jer , godt bryllup |
|
Så er der også stemt herfra igen - held og lykke :) |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
|
Hej Martin Det virker altså lidt som snyd, nu har jeg og mange andre fra Amino stemt på Jer rigtig mange gange, og jeg har kigget listen igennem hver dag jeg har stemt, og den bliver der ikke lavet om på, folk har stadig samme nummer, lige som I stadig ligger nr. 3 Og man kan jo stemme lige så mange gange om dagen som man har lyst til, det virker bare lidt som er reklame hop fra deres side, og det ville være vildt synd for Jer, men håber at I vinder, men har da lige stemt igen.
|
|
Ja så er der også en stemme herfra, siden mangler dog lidt mht. statistik ol.
håber I vinder og vi alle bliver inviteret :-) |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Nogle stykker stemmer igen , jeg håber i vinder og får et godt bryllup |