Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesideopdatering vs. Google. Hvad er der galt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen. er det et CMS system din leverandør selv har lavet?

I OpenSource CMS'er er der tit en Footer som går igen på hver siden hvor man smider sin Google Analytics kode ind.. F.eks i Wordpress(et cms/hjemmesideprogram) hvor den smider koden automatisk ind og du får statistik direkte på din hjemmeside i Adminstrationsmodulet(samt Google Analytics hjemmeside)..

Hvis du når til det punkt at du vil skifte system som du nævner, så kan jeg hjælpe dig med en hjemmeside for 3000 eksl moms. med design,opsætning af siden, Google Analytics & Kontakt formular i det system der hedder Wordpress.. :) Du er velkommen til at kontakte mig hvis/når du beslutter dig for at skifte. Per at bruunmedia.dk / 31 52 19 16

Håber du får din nuværende side til at virke med Google Analytics :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:35

Hej Per

Det er umbraco. Jeg er superglad for systemet da det er vildt burgervenligt for ikke-kode-teknikere som mig. Men tror måske det begrænser SEO lidt hvis det ikke er sat 100% op.

Det er en god pris du kommer med, og vil vende tilbage når jeg har tid til at få skiftet. Har lige brugt lang tid på at opdateret den nuværende hjemmeside, så fokus skal lige ligge et andet sted det næste stykke tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:37

Ret din side til med alle de fifs du har fået i denne tråd.

Derefter opret bruger Google webmaster tools og få google til at revurdere din side.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:38

Det vil jeg gøre. Tak for råd

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:38

Steffen Olsen:

Hej Per

Det er umbraco. Jeg er superglad for systemet da det er vildt burgervenligt for ikke-kode-teknikere som mig. Men tror måske det begrænser SEO lidt hvis det ikke er sat 100% op.

Det er en god pris du kommer med, og vil vende tilbage når jeg har tid til at få skiftet. Har lige brugt lang tid på at opdateret den nuværende hjemmeside, så fokus skal lige ligge et andet sted det næste stykke tid.

Du er mere end velkommen Steffen, nu har du min mail og nummer :)

Wordpress er også utroligt bruger venligt. der er flere tusinde plugins(tilføjelses programmer) til det og det giver dig et hav af muligheder :) Wordpress fungere fantastisk hvad angår søgeoptimering, og giver dig masser af gode værktøjer at optimere det med :)

Håber du får løst dit problem :)

Mvh

Per Jespersen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)