Min ven og jeg er ved, at starte en hjemmeside op.
Hjemmesiden handler om rejser og har rigtig mange destionationer og flere kommer til.
Til disse destinationer har vi brug for rejseinfo fx. generalt om destinationen, hvad destinationen tilbyder, transport osv. - og vi er i tvivl om hvad den bedste løsning vil være for os.
Den vil desuden være kommerciel, hvilket allerede begrænser os fra at få rejseinfo fra mange steder.
Det vil tage os alt for lang tid, for at skrive det selv, så derfor spørger jeg jer om I har nogle gode råd?
Mange tak ser frem til at høre fra jer!
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg ved ikke om jeg har forstået dig korrekt, men hvis du henter dine links til rejsearrangørerne via affiliatenetværk, så er det vist en hel del af programmerne der tilbyder datafeed. Prøv evt. at tjekke Tradedoubler og Webgains.
Det vil tage os alt for lang tid, for at skrive det selv, så derfor spørger jeg jer om I har nogle gode råd?
Nu er det sådan, at det er egne tekster, som giver noget rent SEO mæssigt... Og sådan er det vel med alt i livet. Det er det kedelige og triste, som giver mest...
Jeg har lige tjekket Tradedoubler. Iøjeblikket er det kun Hotels.com, Expedia, Suncamp Holidays og HotelConnect der tilbyder datafeed/productfeed på den danske del, men flere og flere annoncører får øjnene op for at det er vejen frem.
Men som Fashion Seller også skriver, så er det vigtigt med unik tekst, men du kan sagtens lave en kombination.