Magento Commerce pris for opsætning
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Hej
Jeg søger en pris for opsæting af Magento Commerce nogle der er friske :)
Thomas
Svar
Tilmeldt 20. Mar 09
ThaDude
Skrevet
11-02-2010 kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hey Thomas,
Du må meget gerne sende en mail til mig på nsdj_djns @ hotmail. com.
Så kan vi lige snakke lidt om hvordan og hvorledes du havde tænkt dig at din shop skal se ud? :-)
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Hej Thomas,
Hvor meget skal du have opsat?
Er det kun selve installationen, eller er det mail templates, fragt, moms , varekategorier, betaling mv.
Mvh Henrik
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Hej Thomas
9.995,- (ex moms).
Inkl. unikt design, implementerering, opsætning/konfiguration, hosting og betalingsgateway første år
http://getashop.dk
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Jamen det er the works :) alt hvad man skal bruge for al kunne sælge varer på nettet alt andet end lager styring da jeg ikke har lager.
Og et design ikke noget vildt men dog et design.
Noget SEO opsætning Upload af ca 10 produkter så jeg har noget og se efter når jeg skal gøre resten. Eller alle mine produkter ca 100 produkter.
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Upload af ca 10 produkter så jeg har noget og se efter når jeg skal gøre resten. Eller alle mine produkter ca 100 produkter.
Vi opretter typisk et par produkter ifm test , men ellers står du selv for at oprette indhold (produkter + sidetekster).
Svar
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Martin Tygsen
Skrevet
11-02-2010 kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
På baggrund af de løsninger jeg har set at Get A shop har lavet for de 9.995,- så synes jeg man får rigtig meget for pengene og det ville kunne sætte jer godt igang med jeres nye shop.
Svar
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Hej Thomas,
Du er meget velkommen at sende e-mail med nærmere beskrivelse til mig: info@intellweb.dk. Vi tilbyder komplette Magento webshop løsninger fra 7000 kr. (inkl. opsætning, unikt design, oprettelse af op til 10 sider, 2 kategorier og op til 20 produkter. ) Webshop hosting kan vi tilbyde for 99 kr/mnd. Betalingsgateway pris vil afhænge af dine behov (fra 99 kr/mnd.).
Mvh Nazar Intelligent Web
Svar
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!