Hej Jeg har et nyt website hvor jeg selv har skrevet tekster, |
Hej Jakob
Jeg vil meget gerne give dig en pris på opgaven. Du er velkommen til at maile til mig:
Mvh
Grethe
Hej Jeg har et nyt website hvor jeg selv har skrevet tekster, |
Hej Jakob
Jeg vil meget gerne give dig en pris på opgaven. Du er velkommen til at maile til mig:
Mvh Grethe |
Send mig en mail på mathiashermann@live.dk. Jeg har erfaring med korrekturlæsning og skrivning af artikler! For at kunne give en pris, skal jeg vide hvor mange sider det drejer sig om. |
Hvor meget tekst snakker vi om? Er meget interesseret. Gør det gerne relativt billigt. Skriv en mail til mig på sunear@gmail.com |
Hej |
Hej Jacob Har du haft Glenn Ki´bsgaard til at kigge tekstarbejdet igennem. Han får min anbefaling, da han har hjulpet mig og han hjælper iværksættere gratis - og er samtidig knivskarp! Michael |
Hej Jacob. Jeg kan helt klar anbefale en der hedder Christina fra www.korrektur-retur.dk. Hun tager 40 kr. pr. normalside http://korrektur-retur.dk/priser.html og det spiller altså bare. Man får både et dokument med rettelserne klar til at sætte ind, men man får også et dokument hvor man kan se alt hvad hun har rettet. Det går også hurtigt. Så hende vil jeg klart anbefale :) |
Hej Jacob Jeg kan sagtens læse korrektur på din hjemmeside. Jeg driver et oversætterbureau, hvor jeg ud over at oversætte også ofte læser korrektur på alt lige fra reklamer til specialer. Det er lidt svært at sige en pris, når jeg ikke ved, hvor meget tekst det drejer sig om, så jeg kan i stedet for en ordpris give dig en timepris på 400 kr.
Mange hilsner Tanja Jørgensen Blækhuset
|
Hej Jacob, Send 1 side til oddz (a) oddz . dk, så retter jeg den UB. Er du tilfreds, så giver jeg dig en pris pr. efterfølgende side. //Nicolaj |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|