Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp os med at optimere hjemmesiden

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
@Mikael:

Det er altså ikke kun på seo man kan tjene penge. Der er mange andre muligheder for at få besøgende på siden. Og netop i dette tilfælde tror jeg det er helt fint med en landingpage lavet i flash og at siden ikke ranker i google.

Det ville kræve et enormt arbejde, at få denne side til at ranke på relevante søgeord og man kan som sagt sagtens få besøgende på et hav af andre måder. Så at kalde den en fiasko fordi den er lavet i flash, det mener jeg ikke er rigtigt.

@ontopic: Rigtig fed side og en rigtig god ide. Jeg tror bestemt nok, at I skal få succes med det, hvis I får markedsført det på den rigtige måde.
Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:25

@Mikael nej det gør den ikke mere for der bliver ikke betalt for det mere, jeg har trukket mig helt ud af den virksomhed. Men det er en helt anden historie som vi ikke behøver at komme ind på her.

Det som er kernen i det er at da jeg var med og lortet spillede spenderede vi i omegnen af 10 - 14.000,- kroner om måneden på google. Og jeg skal lige hilse og sige at det virkede ;).

Men for at vende tilbage til den hjælp som jeg har brug for, så er det selve oplevelsen af at bruge hjemmesiden. Det er der jeg er ude efter at finde nogle huller som skal laves om.

Dbh. Klaus Kjelstrup

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:37

Hej Claus

Jeg kan se i har fået dankort logo på nu, super :)

Vedr. vinene, så hvis der f.eks. har været gode anmeldelser eller lign. på andre websites af disse, kan du linke til dem eller måske citere/referere - det skal nok hjælpe på salget for alle dem der ikke kender vinen i forvejen.

Nu kender jeg ikke så meget til jeres målgruppe, men måske skulle overvejes at lave noget mængderabat hvis man køber eks. 10 kasser eller mere (mhp. eventuelle erhvervskunder).

Også gerne mulighed for at skrive firmanavn på bestillingen / faktura information, da men ellers helt sikkert ikke vil købe hos dig som firma. 

Ligeledes skrive at priserne er alt inklusive (dvs. også inkl. moms osv.), hvis de er det :)

Bare lige et par idéer - mvh. Lars

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 17:51

Hej Lars, Mange tak for hjælpen :). Selvfølgelig er der kommet dankortlogo på, det sagde du jo at vi skulle have, hehe.. :)

Vi arbejder faktisk p.t. på et tilbud til virksomheder hvor de, hvis de køber en vis mængde, kan få en bagetiket på flasken med deres logo og noget txt som f.eks. kunne være:

Med købet af denne vin har Amino støttet "Læger Uden Grænser" med 10 kroner pr. flaske.

dbh. Klaus Kjelstrup

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:00

Lige et ekstra tip, i din signatur har du linket til din hjemmeside, men det er ikke et aktivt link man kan trykke på - lav det til et aktivt link ved at redigere i din amino profil og klikke på link ikonet (ligner en kæde ca. i midten af den værtøjslinie du kan se når du retter i din amino signatur tekst).

Så får du nok flere klik fra amino nu og fremover når du er aktiv her på debatten - og det kan bestemt også give kunder ;)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:02

Kære Klaus

Nu har jeg ikke forstand på tilgængelighed for Google, så jeg vil ikke gøre mig klog på den del. Websitet ser flot og dejligt enkelt ud i mine øjne, men som korrekturlæser kan jeg ikke undgå at bemærke, at du måske har brug for mig!

Du er meget velkommen til at kontakte mig med henblik på optimering af især tegnsætning. Hvis der ikke kommer mere tekst, end der er nu, kan det ikke koste dig nogen herregård.

Jeg er cand.mag. og korrekturlæser. Jeg læser korrektur på firmaers hjemmesider og for forlag og har netop afsluttet korrekturlæsning af et romanmanuskript.

Anbefalinger (gode) fremvises gerne!

Du er altid velkommen til at kontakte mig på e-mail-adressen tekstogkorrektur@sol.dk

Held og lykke med projektet

Louise

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:06

Jeg vil lige tilføje, at jeg synes, det er en rigtig god ide med kombinationen af gode sager og god vin! Men folk vil nok også gerne vide mere om vinene?
Louise

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 18:18

@Lars Aha... kædesymbolet, jeg kunne ikke finde ud af og lave det skide link. Thanx :)

@Louise jeg ved ikke om du har set det, men det kommer en beskrivelse af vinen når du holder musen ind over billedet. Jeg skal sq ha´Per Pallesen til at lave et par vinsmagningsvideoer for mig :). Jeg giver lyd hvis det skal bruge dig ;)

Dbh. Klaus Kjelstrup

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)