Det er altså ikke kun på seo man kan tjene penge. Der er mange andre muligheder for at få besøgende på siden. Og netop i dette tilfælde tror jeg det er helt fint med en landingpage lavet i flash og at siden ikke ranker i google. Det ville kræve et enormt arbejde, at få denne side til at ranke på relevante søgeord og man kan som sagt sagtens få besøgende på et hav af andre måder. Så at kalde den en fiasko fordi den er lavet i flash, det mener jeg ikke er rigtigt. @ontopic: Rigtig fed side og en rigtig god ide. Jeg tror bestemt nok, at I skal få succes med det, hvis I får markedsført det på den rigtige måde. |
@Mikael nej det gør den ikke mere for der bliver ikke betalt for det mere, jeg har trukket mig helt ud af den virksomhed. Men det er en helt anden historie som vi ikke behøver at komme ind på her.
Det som er kernen i det er at da jeg var med og lortet spillede spenderede vi i omegnen af 10 - 14.000,- kroner om måneden på google. Og jeg skal lige hilse og sige at det virkede ;).
Men for at vende tilbage til den hjælp som jeg har brug for, så er det selve oplevelsen af at bruge hjemmesiden. Det er der jeg er ude efter at finde nogle huller som skal laves om.
Dbh. Klaus Kjelstrup