Jeg vil lige kommentere udover det faktum at det hele er lavet i flash, da andre har været inde på ulemper ved dette. Og så er det da iøvrigt en flot side rent visuelt/grafisk.
Jeg gik ind på din side, fandt en god sag og klikkede på den, kom til din bestillingsside og valgte et produkt.
Herefter udfylder jeg samtlige faktura informationer, levering informationer osv. og skal lige til at trykke BESTIL. Så opdager jeg at der lige er nogen betingelser man skal læse, og jeg klikker derfor på linket til jeres betingelser.
Så kommer der et nyt vindue frem med betingelserne, som jeg læser.
MEN HOV, nu vil jeg tilbage og klikke på GODKEND BESTILLING, men der er ingen tilbageknap??
Nåh, tænker jeg så, men så er det jo heldigt at jeg er en klog bruger der kender til browserens tilbage knap. Den trykker jeg på, og jeg er egentlig lidt i tvivl om jeg er tilbage på den korrekte side, men lad nu det ligge...
SAMTLIGE informationer jeg lige har udfyldt er væk, så jeg skal udfylde alt igen, og vælge det produkt jeg lige havde besluttet mig for. Nu gad jeg ikke mere og lukkede ned og glemte alt om min bestilling.
Jeg følte mig som bruger i forvejen usikker på købet, da shoppen ikke ligner noget jeg har handlet i før (den er helt anderledes bygget op end jeg som bruger er vant til). Derudover fandt jeg undervejs i købsprocessen aldrig ud af om der var leveringsomkosninger eller lign. Jeg var også i tvivl om jeg kunne betale med dankort og om det er en godkendt pbs løsning, da det ikke fremgår nogen steder, ej heller nogen dankort logo.
Alt i alt, blev jeg nervøs, utålmodig og usikker, og gav derfor op.
Det er en ganske flot grafisk lækker side du har fået lavet, ingen tvivl om det. Men den bærer præg af at det udelukkende er en smart grafiker der har stået for usability. Det undrer mig iøvrigt at den er blevet godkendt, da den såvidt jeg umiddelbart kan se overtræder deres retningslinier på flere punkter.
Det kunne måske være en idé at hyre et par konsulenttimer af en ekspert i e-salg og se om ikke det kan sparke nogen ændringer af sig, som kan styrke dit salg markant. Så er det bare spørgsmålet om det er dyrt at få lavet om i den flash løsning.
Held og lykke med det.
Mvh.
Lars