Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp os med at optimere hjemmesiden

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner, vi har netop lanceret vores nye koncept og hjemmeside. Og vi har allerede en liste af ting som vi skal have optimeret i næste uge.

Vil I ikke være søde og kigge på den og komme med nogle inputs. På forhånd tak!

www.winesupport.dk 

Dbh. Klaus Kjelstrup

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 20:00

Skulle jeg lige kort fortælle hvad konceptet går ud på :)

Man kan købe vin og samtidig støtte en god sag. Klubber og foreninger har mulighed for at oprette sig som støttemodtager, og formidle dette til deres medlemmer og sponsorere, og kan på den måde tjene penge til klub/foreningskassen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:04

Klaus Kjelstrup:

Kære Amino venner, vi har netop lanceret vores nye koncept og hjemmeside. Og vi har allerede en liste af ting som vi skal have optimeret i næste uge.

Vil I ikke være søde og kigge på den og komme med nogle inputs. På forhånd tak!

www.winesupport.dk 

Dbh. Klaus Kjelstrup

Du kunne starte med at smide et link i din signatur her på Amino Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:06

Du har et ret seriøst problem, og du bør seriøst overveje at få lavet en helt ny hjemmeside. En af de vigtigste ting ved at drive en internetforretning er at folk kan finde dig via google, men uden noget tekst på siden skal du ikke regne med at få en plads i de naturlige søgeresultater.

Der er altså med din nuværende side tvunget til at betale for alt trafik.

Du er velkommen til at sende mig en privat besked hvis du vil have lidt flere inputs og evt tilbud på overkommelige løsninger løsninger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39

Det må være en ommer , siden er bygget totalt i flash og bliver totalt umuligt , at søgeord optimere til google , ellers skal i godt nok bruge mange penge på adwords .

Google kan nærmeste ikke læse flash hjemmesider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 02:43

@Mikael og Von Münchausen Tusind tak for Jeres kommentarer. Med hensyn til placering på Google så er der styr på denne del. En side vi tidligere har arbejdet med www.funkydiva.dk er bygger på nogenlunde samme måde, og der har vi opnået en rigtig god placering. Men korrekt, det koster lidt :). Det simple design mener jeg er MEGET vigtigt for netop sådan et koncept, for meget tekst så vil det hele falde til jorden.

Rigtigt dejligt med feedback! Byd endelig ind hvis der er steder hvor læsset vælter og noget kan gøres bedre. Det er godt at få en masse bolde i luften. Og må jeg lige sige til det er Amino jo helt fantastisk :)

Dbh. Klaus Kjelstrup

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 03:27

Umiddelbart vil jeg nu sige at du sagtens kan få bygget et site uden Flash der ser ud og opfører sig som det nuværende. Ah, måske ikke 100%, men man kan komme meget tæt på - hvis man er villig til at skodde IE6-brugere.

Just so you know.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:29

Jeg vil lige kommentere udover det faktum at det hele er lavet i flash, da andre har været inde på ulemper ved dette. Og så er det da iøvrigt en flot side rent visuelt/grafisk.

Jeg gik ind på din side, fandt en god sag og klikkede på den, kom til din bestillingsside og valgte et produkt.

Herefter udfylder jeg samtlige faktura informationer, levering informationer osv. og skal lige til at trykke BESTIL. Så opdager jeg at der lige er nogen betingelser man skal læse, og jeg klikker derfor på linket til jeres betingelser. 

Så kommer der et nyt vindue frem med betingelserne, som jeg læser.
MEN HOV, nu vil jeg tilbage og klikke på GODKEND BESTILLING, men der er ingen tilbageknap??

Nåh, tænker jeg så, men så er det jo heldigt at jeg er en klog bruger der kender til browserens tilbage knap. Den trykker jeg på, og jeg er egentlig lidt i tvivl om jeg er tilbage på den korrekte side, men lad nu det ligge...
SAMTLIGE informationer jeg lige har udfyldt er væk, så jeg skal udfylde alt igen, og vælge det produkt jeg lige havde besluttet mig for. Nu gad jeg ikke mere og lukkede ned og glemte alt om min bestilling.

Jeg følte mig som bruger i forvejen usikker på købet, da shoppen ikke ligner noget jeg har handlet i før (den er helt anderledes bygget op end jeg som bruger er vant til). Derudover fandt jeg undervejs i købsprocessen aldrig ud af om der var leveringsomkosninger eller lign. Jeg var også i tvivl om jeg kunne betale med dankort og om det er en godkendt pbs løsning, da det ikke fremgår nogen steder, ej heller nogen dankort logo.

Alt i alt, blev jeg nervøs, utålmodig og usikker, og gav derfor op.

Det er en ganske flot grafisk lækker side du har fået lavet, ingen tvivl om det. Men den bærer præg af at det udelukkende er en smart grafiker der har stået for usability. Det undrer mig iøvrigt at den er blevet godkendt, da den såvidt jeg umiddelbart kan se overtræder deres retningslinier på flere punkter.

Det kunne måske være en idé at hyre et par konsulenttimer af en ekspert i e-salg og se om ikke det kan sparke nogen ændringer af sig, som kan styrke dit salg markant. Så er det bare spørgsmålet om det er dyrt at få lavet om i den flash løsning.

Held og lykke med det.

Mvh.
Lars 

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 06:38

Hej Lars, tak for det. Den der med betingelserne er på vej :) De kommer til at åbne i et seperat vindue. Resten gav virkelig stof til eftertanke. Tak for det.

Dbh. Klaus Kjelstrup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:38

Klaus Kjelstrup:

@Mikael og Von Münchausen Tusind tak for Jeres kommentarer. Med hensyn til placering på Google så er der styr på denne del. En side vi tidligere har arbejdet med www.funkydiva.dk er bygger på nogenlunde samme måde, og der har vi opnået en rigtig god placering. Men korrekt, det koster lidt :). Det simple design mener jeg er MEGET vigtigt for netop sådan et koncept, for meget tekst så vil det hele falde til jorden.

Rigtigt dejligt med feedback! Byd endelig ind hvis der er steder hvor læsset vælter og noget kan gøres bedre. Det er godt at få en masse bolde i luften. Og må jeg lige sige til det er Amino jo helt fantastisk :)

Dbh. Klaus Kjelstrup

Der er vidste ikke meget på siden der ikke kan laves i HTML og flere har prøvet og optimere flash sider med lige vel hvordan du vender og drejere det kan i aldrig blive ligeså optimeret til google som almindelige HTML kan ,

Den side i referencer findes ikke engang som nummer 1 , med sin titlen på google og , i findes kun i med de par enkel . Søgeord valgt i titlen på google højt , derudover findes der ingen , af ordene , i har skrevet i flash tekst på siden på google , det kalder jeg ikke en succes , med en fiasko .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)