Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Udvikler til mobile applikationer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Søger en udvikler som kan lave mobil applikationer ligesom man kender dem til Iphone, nokia osv. jeg skal have primært lavet så man kan gå ind på min hjemmeside og bruge dens funktioner, samt nogle andre funktioner når man er på farten. 

mvh.

YK

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 19:14

Hej YK,

Først og fremmest skal du bestemme dig for hvilken platform du vil have lavet applikationer til.

For hvis du vælger at have programmer til Iphone kræver det:

1. Godkendt iphone developer

2. Erfaring indenfor Objective-c

Hvis du også vil have programmer til windows mobile kræver det en udvikler der kan:

.net, igen forskellige udviklingssprog, så hvis du finder en der kan det hele, så er du heldig, men du slipper nok ikke med en helt billig pris.

Du bliver nød til at sige hvad du vil have, til hvilke penge, til hvilken platform.

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hmm okey jamen så er det nok til iPhone til at starte :) af pris har jeg ikke tænkt noget konkret, da jeg må være ærlig og indrømme at jeg kender ikke hvad sådan nogle applikationer ligger i.
Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11

Jeg repræsenterer et mellem-stort udviklingshus der har mange års erfaring fra mobilbranchen og som har både afsluttede og igangværende iPhone projekter. Ud over iPhone har vi også kompetencer indenfor Android, JaveME, Blackberry, Symbian/S60 og Windows Mobile.

En mobil løsning kan koste alt fra 25.000 og opefter, men det kommer helt an på dine ønsker og krav.

Hvis du er interesseret, vil vi meget gerne tage en uforpligtende snak, hvor du kan fortælle os om dine idéer og vi kan komme med et initielt bud på hvad det måtte koste.

Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:33

Hej YK

Du har brug for at få udviklet en form for mobil applikation så brugere kan tilgå funktioner via deres mobiltelefon. Hvis du vil have en java løsning som kan bruges på størstedelen af de mobile enheder på markedet, så er jeg muligvis den du leder efter :-)

Jeg er studerende på DTU og igang med at specialicere mig inden for udvikling af mobile applikationer. Hvis du er interesseret kan vi eventuelt mødes og afklare mulighederne for et samarbejde!?

mvh

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16

Hej Mads - det lyder da bestemt noget jeg synes vi skal snakke om, men før jeg spilder din tid og min egen så vil jeg hører hvad du tager i pris for lign. app? for jeg er selv studerende, så er penge ikke lige det man har mest af;)

Men jeg sidder på Niels Brock  i morgen (søndag) fra kl 13 til 17 på blågårdsplads tæt på forum st. så hvis du kunne kigge forbi der så ville det være perfekt. ellers skriv til mig på yasrab_khan@hotmail.com så kan vi også aftale nærmere en anden dag evt.

mvh

YK

Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:45
Fra Købehavn S
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:34

Hej YK,

Hvis det stadigvæk er aktuelt, vil jeg meget gerne hjælpe dig på vej. Jeg repræsenterer en virksomheder der laver mobile applikationer herunder til iPhone (iPad) og Android mv.

Du er naturligvis altid velkommen til at sende en mail eller give et kald. Måske kunne hjælpe dig med udviklingen:-)

Mvh

Anders

http://www.insilico.dk 

Fra Købehavn S
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:55

Hej Igen YK,

Glemte lige at nævne for en god ordens skyld at det naturligvis er uforpligtende hvis du skulle have lyst til at tage en snak med os..:)

Mvh

Anders

http://www.insilico.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)