Søger en udvikler som kan lave mobil applikationer ligesom man kender dem til Iphone, nokia osv. jeg skal have primært lavet så man kan gå ind på min hjemmeside og bruge dens funktioner, samt nogle andre funktioner når man er på farten.
Hmm okey jamen så er det nok til iPhone til at starte :) af pris har jeg ikke tænkt noget konkret, da jeg må være ærlig og indrømme at jeg kender ikke hvad sådan nogle applikationer ligger i.
Jeg repræsenterer et mellem-stort udviklingshus der har mange års erfaring fra mobilbranchen og som har både afsluttede og igangværende iPhone projekter. Ud over iPhone har vi også kompetencer indenfor Android, JaveME, Blackberry, Symbian/S60 og Windows Mobile.
En mobil løsning kan koste alt fra 25.000 og opefter, men det kommer helt an på dine ønsker og krav.
Hvis du er interesseret, vil vi meget gerne tage en uforpligtende snak, hvor du kan fortælle os om dine idéer og vi kan komme med et initielt bud på hvad det måtte koste.
Du har brug for at få udviklet en form for mobil applikation så brugere kan tilgå funktioner via deres mobiltelefon. Hvis du vil have en java løsning som kan bruges på størstedelen af de mobile enheder på markedet, så er jeg muligvis den du leder efter :-)
Jeg er studerende på DTU og igang med at specialicere mig inden for udvikling af mobile applikationer. Hvis du er interesseret kan vi eventuelt mødes og afklare mulighederne for et samarbejde!?
Hej Mads - det lyder da bestemt noget jeg synes vi skal snakke om, men før jeg spilder din tid og min egen så vil jeg hører hvad du tager i pris for lign. app? for jeg er selv studerende, så er penge ikke lige det man har mest af;)
Men jeg sidder på Niels Brock i morgen (søndag) fra kl 13 til 17 på blågårdsplads tæt på forum st. så hvis du kunne kigge forbi der så ville det være perfekt. ellers skriv til mig på yasrab_khan@hotmail.com så kan vi også aftale nærmere en anden dag evt.
Hvis det stadigvæk er aktuelt, vil jeg meget gerne hjælpe dig på vej. Jeg repræsenterer en virksomheder der laver mobile applikationer herunder til iPhone (iPad) og Android mv.
Du er naturligvis altid velkommen til at sende en mail eller give et kald. Måske kunne hjælpe dig med udviklingen:-)