|
hej alle sammen jeg går snart i luften med min egen online business. Jeg har i den forbindelse lavet aftaler med ret mange bloggere (flere hundrede) om at de mod betaling laver et lille indlæg eller tillægstekst om mit produkt og smider et link ind på deres private blog. Hvis der er flere der vil med på denne vogn kan det nok gøres en del billgere end hvis vi gør det enketvis. alle bloggere er fra danmark, sverige og norge. Til dem der ønsker det må jeg sige det nok mest er de links der følger med som har værdi, og ikke selve reklamen. Da google ikke er glad for betalte links så lad være at svare på denne tråd, men send mig en privat besked. Du er selvfølgelig velkommen til at svare hvis du har spørgsmål. Til dem der skulle være bange for google kan jeg kun sige at det vigtige er ikke om linket er betalt eller ej, men om der ligner det er betalt. Disse mini artikler vil være noget i stil med: Hej alle læsere faldt lige over denne side der sælger xxxx se mere på xxxx.com har længe gerne ville have en xxx måke det er ved at vre på tide etc etc etc. Det vil altså se helt naturligt ud og være skrevet med bloggers egne ord.
Jeg forventer en pris på 15,- pr link artikel minimum køb 200 styks. pris er inkl moms. måske billigere, men ikke sikkert. Det er ikke mig der udbyder servicen, tænkte blot der måske var andre der gerne ville udnytte chancen til at modtage lidt links til deres website. jeg har en liste over alle de blogs hvor links og artikler vil kunne blive fundet, denne udleveres gerne i forbindelse med køb så der kan tjekkes op på om links er lavet eller ej.
|
billig blog artikler med link til din side tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem