Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en investorer til et koncept som har succes, men mangler det sidste!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Først vil jeg lige slå min alder fast med det samme, da jeg mener at alderen ikke spiller en rolle men at den mulige investorer skal vide lidt omkring mig.

Mit navn er Simon Thomsen. Jeg er 16 år gammel og interesserer mig for iværksætteri. For godt to måneder siden stiftede jeg oddsspillet.dk. Siden har siden opstarten fået 420 medlemmer og haft lige omkring 160.000 sidevisninger hvilket jeg syntes er rigtig flot uden nogle former for markedsføring.
Siden går ud på at oddse med virtuelle penge på virkelige kampe. Vinderen bliver belønnet med en præmie hver måned.

Efter jeg har kørt siden i to måneder føler jeg, at siden mangler det sidste touch som giver den det boost som kan få den ud over stepperne og ud til den danske befolkning. Investoreren skal være med til at finansere en kampagne periode + et nyt og frisk design til siden, da den virkelig har brug for det efter min egen mening!

Budget som den potentielle investorer skal investere er ikke det helt store. Aller højst 20.000 kroner, da jeg regner med at bruge 5-10.000 kroner på et nyt design og 10.000 på markedsføring.

Er du villig til at få min side frem i Danmark, så er du mere end velkommen til at skrive til mig her i tråden eller via. PM.

Vh
Simon Thomsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:51

Hej Simon.

Du glemmer en vigtig ting (men iøvrigt stærkt gået din alder taget i betragtning) og det er:

Hvad får man som investor for sin investering

Køb ren argan olie her

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:54

Hejsa

Hvordan vil en investore kunne få penge ud af det her, den kan jeg ikke lige se ideen i?

Handel med varepartier via Trademen

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:57

Hej.
Investoren vil få indtjeningen pr. måned indtil budgettet er ramt.

Der kører et VIP system på siden, som indtjener penge på siden.

Vh
Simon Thomsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:08

Hej Simon!

Vi er 2 unge iværksætter som er med på at støtte projektet, men lad os lige få en snak..

Du kan evt. add min msn (nikolaj@bomannmertz.dk) eller send mig en mail (nb@curomedia.dk)

Glæder mig til at høre fra dig!

Mvh.
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:10

Hej Nikolaj.

Du er tilføjet på msn..

Vh.

Simon Thomsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)