Siden den funker ikke rigtigt i IE. Men det underligt, det er kun forside indholdet, undersiderne virker og hvis du logger ind - så virker forsiden også normalt? Forstår det ikke.
Mikael.. Det med title vil jeg ordne, så det bliver en længere og til hver underside. Vil lige se om jeg kan finde på en god så, har du forslag? :-)
RSS, har jeg også tænkt på og få lavet og kommer, men skriver ikke rigtig nyheder på siden, så ved ikke om man skulle lave det til opskrifterne istedet?
Den skal du sørme ikke lave for meget om på. Den er meget mere inspirerende end Nupo's side.
Blot min mening. Held og lykke med den. Sanne
Mange tak Sanne, nej kan se, folk er ikke ligefrem med på jeg får den lavet om. Men ja der er selvfølgelig noget i det. Synes bare indholdet virker så stort på forsiden. Kunne være mindre og placeret bedre tingene synes jeg, virker en smule rodet.. ?
Jeg syntes din side har et fedt design. og jeg syntes bestemt heller ikke du skal ændre volsomt meget på designet, du kunne evt starte med at skifte farve på de røde bokse, de ser lidt volsomme ud hvis du spørger mig.
Men det med ændringer af designet kender du sikkert selv fra FaceBook som jo ændre design på måden siden fungerer på konstant, og hver eneste gang råber folk jo op om at det er noget L*** de har lavet...
Grunden til at FaceBook kan tillade sig at lave så volsomt om på siden er at det er der de fleste menneske har kontakt med mange af deres venner, ud over IRL. og derfor bliver folk på siden.
Hvis jeg var bruger på en side som lavede volsomt om på designet, og jeg ikke brugte siden til kommunikation med andre ville jeg have større tilbøjlighed til at droppe sitet.
Rette opstilling, har du nogle gode forslag, tips og tricks? :)
Ja, har overvejet at fjerne baggrunden på sitet og gøre den lys og sætte et stort frugt billede med fade som bag i toppen af sitet, for at få det mere grønt og sundt at se på. Siger i til det? Forholdvis nem og "lille" ændring.
Kan godt forstå hvad du mener med den anden hjemmeside er mere åben, og på en måde syntes jeg også den er lettere at finde ud af. Men da dit design er så professionelt er der ingen tvivl om hvilken hjemmeside jeg ville vælge.