Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vrøgum
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 22
Fra  www.opti-mal.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre om der er nogle der har forslag til hvem man kan vælge til at lave en ny hjemmeside, således at man kan få en hjemmeside der kommer godt frem og hvor de kan finde ud af at lave noget effektiv søgeoptimering.

www.opti-mal.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:21

Hej Opti-Mal.dk! velkommen til Amino :)

Jeg kan da starte med at nævne mig selv. Jeg beskæftiger mig med Wordpress som er et CMS/hjemmeside program hvor du har frihed til at ændre dit indhold, nyheder, billeder m.m helt selv fra hvilken som helst pc.. Jeg kan hjælpe dig med Design. Opsætning, Link Building, Søgeoptimering og ændringer af din hjemmeside.. Jeg er pt. igang med at samle referencer og kan tilbyde et Design + Opsætning og implementering af side og design for 3000 excl. moms.

Hvis du vil vide mere og evt. se noget af det jeg har lavet for mig selv så er du mere end velkommen til at kontakte mig på Per@bruunmedia.dk

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:24

Jeg vil også gerne smide Curo Media's visitkort Smile
Vi arbejder også med wordpress som CMS system...

mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:25

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej Opti-mal tag,

Vi kan også tilbyde dig vores ydelser indenfor CMS løsninger. Vi arbejder primært med open source CMS systemer, som Joomla, Wordpress og Drupal, men vi kan også tilbyde vores partners produkt: sitemagic CMS, hvis du ønsker det. Vi leverer komplette hjemmeside løsninger inkl. unikt design, CMS opsætning efter behov, basis søgemaskineoptimering (SEF url’s, META tags osv.) fra kun 2500 kr. (ekskl. moms). Vi hjælper også gerne med rådgivning i, hvordan du kan arbejde videre med søgemaskineoptimering af dit websted.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Mvh.
Nazar
Intelligent Web
info@intellweb.dk
intellweb.dk@gmail.com
www.intellweb.dk

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:02

Hej Optimal tag

Det ser ud til at være en ganske overskuelig og interessant opgave. Vi leverer hjemmesidedesign og cms og kan helt sikkert hjælpe dig med din hjemmeside. Vi arbejder meget med konvertering af trafik, forstået således at det ikke er nok at have mange besøgende på sit website, men vigtigst af alt, at der er mange der henvender sig til dig eller køber dit produkt.

Herudover laver vi alt teknisk vedr. SEO (søgemaskineoptimering), og har nogen meget dygtige samarbejdspartnere indenfor søgemaskineoptimering hvis der er hård konkurrence på dit felt og du har store krav.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud / snak, og alternativ kan du læse lidt mere om os på vores hjemmeside

Mvh.

Lars Meyer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)