Så jeg skulle som en evt. udvikler af jeres/vores projekt, betale mine regninger i 2 måneder med luft?
Man kan ikke betale regninger med penge man muligvis kan tjene på længere sigt... Kig indad og vurdere om i selv ville gå med til sådan en ordning, i har jo noget nær ingen risiko, kun udvikleren! Hvis I ikke gider betale bare lidt for de timer udvikleren smider i projektet, som han jo rent teknisk er ene ejer af, så prøv at finde nogle IT-et-eller-andet studerne som skal bruge et projekt vedr. vedkommendes uddannelse. |
Santafun:Seriøst Uffe, jeg bedte om seriøse svar! Jeg kan godt lige igen, gentage for din skyld. Man får en procentdel af omsætningen, dvs. man arbejder ikke gratis, men man får bare ikke noget ud af det, med det samme, men over en længere periode. Således vil samarbejdspartneren også have et incitament til at yde sit optimale og engagere sig i hjemmesiden. Det er derfor jeg søger en samarbejdspartner og ikke en virksomhed.
Det var skam fuldstændigt seriøst. Jeg gad bare ikke komme med den store forkromede forklaring, som andre nu heldigvis er kommet med (så håber jeg bare du tager det til efterretning). Pointen er at medmindre du skriver under på en kontrakt som garanterer et overskud der er stort nok til at vedkommende får sin indsats betalt, er man ikke sikker på noget som helst - ergo arbejder man dybest set gratis. Længere er den sådan set ikke :)
Hvis du tror nok på din idé skulle det jo ikke være noget problem. Men hvis du ikke tror så meget på den at du vil forpligte dig kontraktuelt, hvorfor skulle andre så?