Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs samarbejdspartner søges til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Santafun:

Ifølge flere webudviklere skulle hjemmesiden gerne kun tage maks 2 mdr. at lave, så større projekt er det altså heller ikke.

Så jeg skulle som en evt. udvikler af jeres/vores projekt, betale mine regninger i 2 måneder med luft?

Santafun:

Og den rigtige samarbejdspartner vil kunne se potentiale i konceptet, så selvom han måske ikke får en enorm månedsløn med det samme, kan han tjene rigtig godt på længere sigt, selv uden at lave det store arbejde, udover lidt videreudvikling af hjemmesiden.

Man kan ikke betale regninger med penge man muligvis kan tjene på længere sigt...

Kig indad og vurdere om i selv ville gå med til sådan en ordning, i har jo noget nær ingen risiko, kun udvikleren!

Hvis I ikke gider betale bare lidt for de timer udvikleren smider i projektet, som han jo rent teknisk er ene ejer af, så prøv at finde nogle IT-et-eller-andet studerne som skal bruge et projekt vedr. vedkommendes uddannelse.

Mads Madsen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Santafun:

Seriøst Uffe, jeg bedte om seriøse svar! Jeg kan godt lige igen, gentage for din skyld. Man får en procentdel af omsætningen, dvs. man arbejder ikke gratis, men man får bare ikke noget ud af det, med det samme, men over en længere periode. Således vil samarbejdspartneren også have et incitament til at yde sit optimale og engagere sig i hjemmesiden. Det er derfor jeg søger en samarbejdspartner og ikke en virksomhed.

Det var skam fuldstændigt seriøst. Jeg gad bare ikke komme med den store forkromede forklaring, som andre nu heldigvis er kommet med (så håber jeg bare du tager det til efterretning). Pointen er at medmindre du skriver under på en kontrakt som garanterer et overskud der er stort nok til at vedkommende får sin indsats betalt, er man ikke sikker på noget som helst - ergo arbejder man dybest set gratis. Længere er den sådan set ikke :)

Hvis du tror nok på din idé skulle det jo ikke være noget problem. Men hvis du ikke tror så meget på den at du vil forpligte dig kontraktuelt, hvorfor skulle andre så?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)