Hej Aminoer
Nu har jeg endelig fået samlet alle mine ''skøre'' ideer til et samlet koncept.
Jeg vil ikke fortælle så meget om det nu og her, da jeg tror det er det første af sin slags på nettet - Så vil gerne holde selve konceptet tæt på kroppen.... :-)
Dog kan jeg sige lidt om hvilke funktioner min side skal bestå af, da jeg på baggrund af dette koncept søger en erfaren udvikler, der kan hjælpe mig med at gøre mit koncept til virkelighed.
Følgende funktioner skal indgå på siden: forum (ikke chat), funktion til anmeldelse af produkter, nyhedsbrev, artikler med mulighed for kommentar, video visning, banner, plads til annoncer, evt. RSS feeds osv.
Da konceptet i mine og øvrige tætte kontakter er rimeligt unikt og nytænkende - så vil det være et krav for en udvikler og underskrive en hemmeligholdelses aftale allerede inden jeg kan give yderligere detaljer samt tilbudsgivning fra jeres side - men det går jeg ikke ud fra er et problem for en fremtidig samarbejdspartner.
Websitet skal gerne være færdigt til april måned. Budget for websitet lægger mellem 15-20.000Kr. Og så ser jeg frem til et samarbejde omkring websitet i i fremtiden.
Håber jeg gennem denne tråd kan få kontakt til et par gode web udviklere, ser gerne i hver især på forhånd kunne vise mig et par referencer af tidligere udførte opgaver. evt. med nogle af de samme funktioner som beskrevet tidligere - skriv også gerne en mail adresse her i tråden eller i en PB, så vil jeg i løbet af nogle dage kontakte dem jeg mener kunne være interessante.
Ser frem til en masse input - og go dag.
Mvh. Thomas De Oliveira |
Du må nok smide en mail hvor folk kan kontakte dig siden aminos privat besked er nede lige pt.
Ud over det så må du nok vende dig til tanken om at 15.000,- er hvad det koster at få lavet produkt beskrivelsen så udvikler ved hvad han skal lave.
Det betyder dit budget er brugt før udviklingen er begyndt. I hvertfald hvis det skal laves ordenligt.