Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept - erfaren udvikler søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg endelig fået samlet alle mine ''skøre'' ideer til et samlet koncept.

Jeg vil ikke fortælle så meget om det nu og her, da jeg tror det er det første af sin slags på nettet - Så vil gerne holde selve konceptet tæt på kroppen.... :-) 

Dog kan jeg sige lidt om hvilke funktioner min side skal bestå af, da jeg på baggrund af dette koncept søger en erfaren udvikler, der kan hjælpe mig med at gøre mit koncept til virkelighed. 

Følgende funktioner skal indgå på siden: forum (ikke chat), funktion til anmeldelse af produkter, nyhedsbrev, artikler med mulighed for kommentar, video visning, banner, plads til annoncer, evt. RSS feeds osv. 

Da konceptet i mine og øvrige tætte kontakter er rimeligt unikt og nytænkende - så vil det være et krav for en udvikler og underskrive en hemmeligholdelses aftale allerede inden jeg kan give yderligere detaljer samt tilbudsgivning fra jeres side - men det går jeg ikke ud fra er et problem for en fremtidig samarbejdspartner.

Websitet skal gerne være færdigt til april måned. Budget for websitet lægger mellem 15-20.000Kr. Og så ser jeg frem til et samarbejde omkring websitet i i fremtiden.

Håber jeg gennem denne tråd kan få kontakt til et par gode web udviklere, ser gerne i hver især på forhånd kunne vise mig et par referencer af tidligere udførte opgaver. evt. med nogle af de samme funktioner som beskrevet tidligere - skriv også gerne en mail adresse her i tråden eller i en PB, så vil jeg i løbet af nogle dage kontakte dem jeg mener kunne være interessante. 

Ser frem til en masse input - og go dag.

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 08:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må nok smide en mail hvor folk kan kontakte dig siden aminos privat besked er nede lige pt.

Ud over det så må du nok vende dig til tanken om at 15.000,- er hvad det koster at få lavet produkt beskrivelsen så udvikler ved hvad han skal lave.

Det betyder dit budget er brugt før udviklingen er begyndt. I hvertfald hvis det skal laves ordenligt.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:44

Von Münchhausen:

Ud over det så må du nok vende dig til tanken om at 15.000,- er hvad det koster at få lavet produkt beskrivelsen så udvikler ved hvad han skal lave.

Det betyder dit budget er brugt før udviklingen er begyndt. I hvertfald hvis det skal laves ordenligt

Budget er til websitet, selve budget for hele konceptet er større.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:53

Thomas De Oliveira:
Websitet skal gerne være færdigt til april måned. Budget for websitet lægger mellem 15-20.000Kr. Og så ser jeg frem til et samarbejde omkring websitet i i fremtiden.

Det jeg tror Von Münchhausen mener er dit buget er alt for lavt hvis du skal have det lavet ordentligt, 20 k er ikke meget for et forum.

Så igen vil jeg anbefale dig at smide din mail her da PB ikke virker.

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Disse modul beskrivelser kravs liste skal du nok regne med plus 100.00 kr.

Et ønsket om hurtighed , du skal finde et udvikler tema der tid , for da ingen kan nå det inden april at , lave en flot hjemmeside , alene ingen er ekspert på alt ,i din kravs liste nogle praler med de kan nå alt på 14 dage , med du ender som  reglen , med der går plus et ½ år med dem for der skal nok findes en der byder på opgaven måske til din pris , du får det ikke tiden gætter jeg på og sikkert ender du også dyrere med ham end 15.000 -20.000 kr. da han løber ind i problemer , han ikke kan løse selv

Jeg er godt eksempel , jeg har hver gang troet på webmaster der lover , noget kan laves det mest utrolige både , ekstrem hurtigt og de byder 80.000 kr. under den billigste pris snakker , med dem i timevis , for at være sikker.

De mister diverse hjælper giver , webhotel skylden , flytter stadigvæk problem , nå det er måske ikke problem hvor er det så ? Sådan bliver man ved og ved , og det kan gå hen blive et evighedsprojekt , da det er noget , af en kravs list du har sat , der kræver , det er eksperter der arbejder på det og selvfølgelige , flere på hvert sit felt .

For at få prisen ned sæt ned for listen , ellers løbes der nok i ind problemer løbende.

Husk lav en kontrakt med tidsfrist på og hele din kravs liste og en underskrifter fra udvikler tema

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:07

DesignYOU:
Så igen vil jeg anbefale dig at smide din mail her da PB ikke virker.

Jeg har fået to PB, så det virker vist igen:) Men i er også velkommen til at skrive til ThomasDeOliveira@jubii.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:49

Hej Thomas

Opgaven kan løses, men før end vi har hele koncepted og en fydlsgørende projekt beskrivelse i hånden så er prisen en ukendt.

Det er rigtigt at der er rigtigt mange som gerne vil have opgaven og lover meget mere end de holder, derfor er det vigtigt at være enige om etapperne i projektes, så begge parter kan komme ud af det, hvis tryghedden ved samarbejdet forsvinder!

Jo større projekt des vigtiger er dette, du skal have overført kode hver gang du har betalt, på den måde sikre du dig, mod at tabe hele din investering.

Vi har efraringen der skal til at løfte denne opgave, vi har de programmør der skal til, men ikke mulighed for at leverer tjubang, tjubang et projekt af denne størelse!

Sender du mig en mail, så kan vi kommer ind på pris og andre faktorer relateret til dit projekt!

Hilsen Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)