Hejsa. I morges hørte jeg på Thorborgs talkshow, og til sidst snakkede han om at man kunne følge ham i Twitter og at iværksættere skulle prøve den ''verden'' (gammel lydoptagelse). Og jeg har jo set rigtig mange af jer iværksætter her på amino har Twitter. Men hvad går det ud på? Hvad er meningen med det? Hvordan gør jeg når jeg har oprette mig der? Altså her på amino, giver vi jo hinanden råd og tager erhvervs punkter op og diskutere, hvad gør man på Twitter? På forhånd Tak :-)
Mvh. Thomas De Oliveira |
Hvad er Twitter?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Hej Thomas Der er allerede flere tråde på Amino om hvordan folk bruger deres Twitter konto: Prøv f.eks. at læse denne: http://www.amino.dk/forums/p/72278/453768.aspx#453768 Håber du kan bruge det til noget. |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Tak for det. Nu blev jeg lidt klogere på hvad Twitter er; Men der vare nok et stykke tid inden jeg kommer i gang med det :-) |
Håber du finder ud af det, for det er rigtig smart :-) Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen |
Ja, det håber jeg også. Har lige oprettet en bruger, men jeg kommer nok ikke i gang med det samme :-) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)