Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords sælger, !!!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Lige for tiden kommer der rigtig mange opkald fra diverse Adwords sælgere, de kan alle sammen forøge mine annoncer med 30, 40 helt op til 60% i konventering.

Ham den sidste der ringede idag sagde at mine annoncer stod helt forkert i følge googles retnings linjer! Mit spørgsmål er nu, hvordan er googles retningslinjer og hvad gør jeg forkert? 

Mit hoved søgeord er oksekød.

Venlig hilsen

Jesper Riel

www.TeamAnnasminde.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:34

Hej Jesper

Det er da vist ikke helt ude i skoven, det du har gang i lige nu med din adwords på søgeord: oksekød.

Din landing page ser korrekt ud i forhold til annoncen, som også passer med søgeordet. Resten kræver nærmere undersøge af din konto for at finde ud af, men jeg ser ikke nogen kæmpestore problemer som det kunne lyde til at sælgeren har sagt til det.

Den største udfordring såvidt jeg kan gætte mig til i forhold til din konvertering, er at dit søgeord er for bredt. Mere konkrete søgeord såsom: "køb oksekød", "dansk oksekød", "oksekød forhandler", "oksekød levering" osv. ville nok give en højere konverteringsrate.

Min erfaring er at størstedelen af de sælgere der ringer ud og vil sælge adwords optimering eller adwords annoncering, generelt lukker 99% lort ud, så du skal bestemt ikke tage for gode varer hvad der bliver sagt.

Bed i stedet vedkommende med at komme med eksempler eller dokumentation på skrift, hvad der helt konkret er galt med din opsætning (han behøver jo ikke komme med løsningen, blot nævne nogen af problematikkerne). 
Det burde være let for ham, hvis din adwords annonce er helt gal - spørgsmålet er så bare om den er det?

Jeg formoder ikke han har set dine klikpriser eller konverteringsrater, og det er jo i sidste ende altafgørende tal, som kun du selv sidder inde med. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:45

Hej Jesper

Nu kan jeg være lidt broget - da jeg selv er Adwordsmand. Jeg har lige været inde og tjekke din side ud og tjekket din markedsføring ud på Google Adwords.

Du bruger mange af de samme annoncetekster til alt din markedsføring via Google Adwords, der kunne muligvis eksperimenteres med andre annoncetekster der kunne sælge endnu bedre. Fx søger en kunde efter oksekød uden ben, hakket oksekød eller oksekød kasse kan en annoncetekst der indeholde teksten oksekød uden ben eller hakket oksekød eller oksekød kasse konvertere bedre, da disse ord automatisk vil blive vist med fed skrift og derved få en højere klikfrekvens.

Derudover kan jeg se, at hvis man søger efter fjerkræ dukker din standard tekst op med Oksekød igen (med landingspage til oksekød) hvilket giver en lav klikfrekvens og konverteringsrate, da den ikke afspejler hvad kunden søger efter. Kunne du opdele dine kampagner, som du opdelte din varekategori på hjemmesiden og herfra lavede en opdeling af oksekød, lammekød, svinekød, øko. Fjerkræ og Grøn, med hver deres søgeord, hver deres annoncetekster og hver deres landingspage – kunne du muligvis konvertere bedre.

Om det lige er 30-60% forbedring vil jeg slet ikke spå om, for der er mange faktorer man kan arbejde med. Derudover har jeg ikke set din Google Adwords konto, så jeg ved ikke hvor mange eksakte søgesætninger eller fleksible søgesætninger din markedsføring indeholder. Har du kun et par søgeord du bruger som standard, så fanger du ikke alle de søgefraser en kunde kunne finde på at bruge ude på Google.

Jeg håber du kunne bruge indlægget til noget Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:45

Hej Jesper

Nu kan jeg være lidt broget - da jeg selv er Adwordsmand. Jeg har lige været inde og tjekke din side ud og tjekket din markedsføring ud på Google Adwords.

Du bruger mange af de samme annoncetekster til alt din markedsføring via Google Adwords, der kunne muligvis eksperimenteres med andre annoncetekster der kunne sælge endnu bedre. Fx søger en kunde efter oksekød uden ben, hakket oksekød eller oksekød kasse kan en annoncetekst der indeholde teksten oksekød uden ben eller hakket oksekød eller oksekød kasse konvertere bedre, da disse ord automatisk vil blive vist med fed skrift og derved få en højere klikfrekvens.

Derudover kan jeg se, at hvis man søger efter fjerkræ dukker din standard tekst op med Oksekød igen (med landingspage til oksekød) hvilket giver en lav klikfrekvens og konverteringsrate, da den ikke afspejler hvad kunden søger efter. Kunne du opdele dine kampagner, som du opdelte din varekategori på hjemmesiden og herfra lavede en opdeling af oksekød, lammekød, svinekød, øko. Fjerkræ og Grøn, med hver deres søgeord, hver deres annoncetekster og hver deres landingspage – kunne du muligvis konvertere bedre.

Om det lige er 30-60% forbedring vil jeg slet ikke spå om, for der er mange faktorer man kan arbejde med. Derudover har jeg ikke set din Google Adwords konto, så jeg ved ikke hvor mange eksakte søgesætninger eller fleksible søgesætninger din markedsføring indeholder. Har du kun et par søgeord du bruger som standard, så fanger du ikke alle de søgefraser en kunde kunne finde på at bruge ude på Google.

Jeg håber du kunne bruge indlægget til noget Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:04

Hej Jesper.

Og først må jeg sige tak for god kød kvalitet, det smager sku super godt !.

Da jeg ledte efter kød søgte jeg efter kødpakker - oksekødspakker/oksekøds pakker

Men der kunne jeg ikke finde frem til dig, så det var takket være amino..

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:02

De andre har svaret ganske fyldestgørende og jeg skal ikke gøre mig til ekspert på adwords. 

Dog er jeg ret sikker på, at dem der rent faktisk er knald dygtige til adwords - og samtidig leverer deres service til en overkommelig pris - ikke behøver bruge tid på at ringe rundt: De vil allerede have ordrebogen fyldt. 

Så hvis du endelig skulle have en til at kigge mere på dine adwords, så ville jeg da klart anbefale dig at søge hjælp fra en herindefra. Fx. Hr Pink, der allerede nu har givet dig ganske gratis råd til, hvordan du kan optimere dit salg :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)