Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger komplet Kassesystem

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger efter et komplet kassesystem både hardware +software det skal være med stregkoder register lagerstyring , dankort , har været rundt ved flere forhandler men syntes det er nogle meget pebret priser

det skal bruges i en børnetøjsbutik

Håber at høre fra dig :-)

Sanne Egsgaard

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01

Hej Sanne

Vi sælger en komplet løsning med hardware, software samt opsætning til 15,000 excl moms.

Licens koster 500,- pr. måned pr. kasse Det inkluderer opdateringer og telefonsupport

Udover det koster integreret dankort 5000,- incl oprettelse.

Det software vi sælger snakker direkte sammen med e-conomic så når dagen er afsluttet kan du let og simpelt bogføre kasseopsætningen. Altså ingen grund til at bruge alt for mange timer på administration.

Du kan se mere om løsningen på www.godekasser.dk og har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på min mobil 20 12 02 04

Med venlig hilsen

Peter Rasmussen

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:15

Hej Sanne
Løsningen som peter tilbyder, er baseret på vores software.
Alt er 100% dansk udviklet, du kan se skærmdumps og en lille intro video af løsningen på vores website.

Hvis har lyst til at kigge lidt mere på løsningen giver jeg dig gerne en Live gennemgang Online af systemet. :)

Peter glemte at nævne at løsningen ud over at holde sig selv opdateret også automatisk tager automatisk backup af dine data :)

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:02

Hej

Det kan jeg gøre til en helt anden pris.

Softwaren er udviklet med integration til det populære økonomisystem SummaSummarum.

Lidt afhængig af hvilken hardvare du ønsker vil jeg kunne gøre det for ca 8000 kr

kontakt mig gerne på mail(at)upload-it.dk og jeg sender gerne et uforpligtende tilbud.

Som certificeret forhandler af SummaSummarum får du grundig indføring i butiksløsningen,SummaSummarum, og hardwaren.

Du får også 3 måneders gratis mail support og telefon support.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 08:54
Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Skrevet kl. 22:11

Hej

Var på hjemmesiden og se på det i tilbyder dog kan jeg se der mangler som jeg ser det prismærke-printer og shåndscanner så render det jo også op .... eller ???

Sanne

Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Skrevet kl. 22:12

Det er bare en enkelt kasse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)