Jeg søger efter et komplet kassesystem både hardware +software det skal være med stregkoder register lagerstyring , dankort , har været rundt ved flere forhandler men syntes det er nogle meget pebret priser
Vi sælger en komplet løsning med hardware, software samt opsætning til 15,000 excl moms.
Licens koster 500,- pr. måned pr. kasse Det inkluderer opdateringer og telefonsupport
Udover det koster integreret dankort 5000,- incl oprettelse.
Det software vi sælger snakker direkte sammen med e-conomic så når dagen er afsluttet kan du let og simpelt bogføre kasseopsætningen. Altså ingen grund til at bruge alt for mange timer på administration.
Du kan se mere om løsningen på www.godekasser.dk og har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på min mobil 20 12 02 04
Hej Sanne Løsningen som peter tilbyder, er baseret på vores software. Alt er 100% dansk udviklet, du kan se skærmdumps og en lille intro video af løsningen på vores website.
Hvis har lyst til at kigge lidt mere på løsningen giver jeg dig gerne en Live gennemgang Online af systemet. :)
Peter glemte at nævne at løsningen ud over at holde sig selv opdateret også automatisk tager automatisk backup af dine data :)
Var på hjemmesiden og se på det i tilbyder dog kan jeg se der mangler som jeg ser det prismærke-printer og shåndscanner så render det jo også op .... eller ???