Et andet spørgsmål, af mere generel karakter - lad os sige man har en side med en målgruppe fra 20-30 år - hvis du skulle annoncerer på sådanne, hvor mange besøgende per dag/uge/måned ville du se som attraktivt? Ved godt det måske er et svært spørgsmål, og det kommer jo også an på pris mv. - men ville meget gerne høre din mening.
Der er ikke ret mange der gider at annoncere på små sider, simpelthen fordi det tager for lang tid med opsætning, afregning osv. Derfor vælger de fleste ejere af sådanne hjemmesider at hente annoncer hos enten et eller flere danske affiliatenetværk og/eller annoncer fra Google Adsense, hvor der både findes bannere og tekstlinks.
Tak for dit indspark - lige netop mit spørgsmål, hvornår betegnes man som stor/lille? Og ved igen godt det er et meget bredt spørgsmål, med en masse svar muligheder - men i dine øjne hvad taler vi så om?
Mht. google annoncer, så er det eneste der irreterer mig, når jeg er inde på diverse sider, at der står nede i et hjørne, ads by google eller lign. - hvilket på en lækker opsat hjemmeside, kan se helt forkert ud - kan man gøre dette anderledes?
Da jeg lige nu er mere ude efter noget generel info, så vil jeg gerne holde denne tråd åben for alle - men når konceptet har fået mere faste rammer, så er du på listen over mulige samarbejds partnere :)
men find imellem 20+ RSS rundt omkring . som du ønsker skal være på din hjemmesiden
i første omgang henter du et program til af vise RSS på din computer . og så sidder du i 1-2 dage
og ser med om alle RSS er som du ønsker . måske nogle af dem har kun reklame i og så er de ikke altid gode af have med . en andre kunne være super gode. osv osv .
så skal du igang med af lave site . det gør du med joomla med et design som passer til indhold. eller
mål grouppe . og nu skal du så have fat i en som kan code lidt sådan en som mig eller en andre som vi har på Amino under freelance. og sige af du skal bruge en som kan lave et modul der kan
sortere i nyhedere via søge ord.
derefter er du klar. til af have et news site som er tilpasse til din mål grouppe.
Tak for dit indspark - lige netop mit spørgsmål, hvornår betegnes man som stor/lille? Og ved igen godt det er et meget bredt spørgsmål, med en masse svar muligheder - men i dine øjne hvad taler vi så om?
Jeg vil mene et par tusinde unikke daglige besøgende, så begynder det at blive interessant.
Bendtsen:
Mht. google annoncer, så er det eneste der irreterer mig, når jeg er inde på diverse sider, at der står nede i et hjørne, ads by google eller lign. - hvilket på en lækker opsat hjemmeside, kan se helt forkert ud - kan man gøre dette anderledes?
Det står der også på annoncerne hos de store sider fra www.fdim.dk, også på annoncerne fra Open Ad Exchange.