Hej Amino Nu har jeg virkelig brug for hjælp grundet uvidenhed - så håber nogle af jer aminoer kan spore mig lidt ind på, hvad det egentlig er jeg skal bruge :) Jeg har siddet og kigget på flere nyheds sites, til alle mulige målgrupper - men nogle af disse sites, ser umiddelbart ud til i mine øjne ikke og have nogen stor redaktion bag - kan man virkelig lave en lækker designet hjemmeside, der på en eller anden måde opdaterer nyheder løbende automatisk - og i så fald hvordan gør man det? Et andet spørgsmål, af mere generel karakter - lad os sige man har en side med en målgruppe fra 20-30 år - hvis du skulle annoncerer på sådanne, hvor mange besøgende per dag/uge/måned ville du se som attraktivt? Ved godt det måske er et svært spørgsmål, og det kommer jo også an på pris mv. - men ville meget gerne høre din mening. Håber der sidder nogle der kan hjælpe, trods klokken er ved at være mange. Ser frem til en masse spændende info :) Bendtsen
|
Hey
alt er vel muligt ;)
men mun ikke der er nogen der skal sorterer nyhederne der kommer ind ?
jeg ser det her fra en udviklers synspunkt.
det er muligt at overvåge(abbonerer på) en masse RSSfeeds der passer på ens målgruppe og så vise dem.
og krydder der med ens egne artikler.... men om der er sites der kan dette ? det ved jeg ikke men teknologien bag er ikke så langhåret ;) det er nok mere hvordan det bliver pakket ind og sorteret der gør forskælden ;)
håber der er andre der kan komme med bedere indput ;)