Da vi er midt i planlægning af vores nye projekt og har vores egne hænder begravet i andre ting. Ønsker vi en pris/tilbud på den tilhørende hjemmeside vi skal bruge dertil. Hvis alt går som det skal er det en opgave der ligger 4-6 måneder ude i tiden.
Det skal siges at jeg alternativt godt kan finde tid til at stå for det grafiske hvis nødvendigt*
Der skal kunne enten tilføjes video embeds eller egen video upload. (Admin upload der fremvises på siden)
Det skal være muligt at kunne kommenterer men også stemme på videoen (Der skal være en limit på f.eks. 3 stemmer om dagen)
Nyhedssystem på forsiden hvor det skal være enkelt og simpelt at tilføje nyhed.
Samt skabelon til undersider hvori vi selv kan udfylde information.
Mere info omkring projektet kan gives på privatbesked.
Freelance kommer på tale hvis vi ikke opnår det ønskede denne vej
Hej
Hvorfor bruge et forum når i har freelancer til samme, jeg er faktisk ret sikker på, at på trods at de laaange svare tider her på amino folk er trætte af annoncer som disse ....
Freelance kommer på tale hvis vi ikke opnår det ønskede denne vej
Hej
Hvorfor bruge et forum når i har freelancer til samme, jeg er faktisk ret sikker på, at på trods at de laaange svare tider her på amino folk er trætte af annoncer som disse ....
Held og lykke med det ...
/allan
Jeg tillader mig at bruge den valgte kategori der er oprettet til formålet da jeg mangler den indledende samtale ved freelancer. Jeg er da ked af hvis jeg ødelægger folks dag ved at lave dette emne.