Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejder i Odense/på fyn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt indleder jeg - er der ikke nogle der kan bruge en meget dygtig ung medarbejder i Odense, eller bare på fyn i det hele taget?

Jeg har i et halvt år søgt arbejde, men blevet slået ned på grund af min alder (Jeg er 17 år), uden så meget som at få lov til, at komme til en samtale, og vise, at jeg rent faktisk ikke er ligesom alle andre 17-årige :-). Tilbage i sommers, begyndte jeg på en uddannelse, som ikke var noget for mig. Jeg vidste jeg var et arbejdsmenneske, og hoppede så ud i håbet om, at nogle ville se jeg rent faktisk kan noget. Sådan var det desværre ikke. - Måske er der nogle herinde der tilgængeld har mod på, i det mindste at hive mig ind til en samtale, og se og høre hvad jeg kan :0).

Jeg har i mange år arbejdet med IT, så jeg har delte kompetencer inden for HTML, Css, grafik, support, generel konsultation, og bare et godt overblik og viden om it.
Jeg har også i en del år arbejdet med medie(r), fx text, musik/fx.
Jeg har også en del erfaring med butiksarbejde, og piccolo arbejde.

Jeg håber på det her bærer frugt - jeg vil gerne vise mig selv, mine forældre, samfundet, og vigtigst af alt, min kommende arbejdsgiver, at jeg kan og dur til noget :-).

I må gerne smide jeres emails, eller sende en PB, hvis i vil høre mere, fx se et CV eller høre mere om hvad jeg kan. Hvis i ikke vil, så er det helt ok, og så takker jeg bare for jeres/din tid.

På forhånden tak, og ha det godt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)