Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorden får jeg en mailadresse.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har købt et domæn navn, men har ikke aktiveret den el fået selve siden laved. Jeg har også registreret en enkelmands firmae. Spørgsmålet er, er det muligt at få lavet en mailadresse med firma navnet, og hvordan laver man det hvis det er muligt? 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:25

Hvor har du købt domænenavnet henne, og har du købt et webhotel med samtidig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Hej

De fleste udbyder af webhoteller m.v. har automatisk X antal e-mailadresser tilknyttet, hvor du selv bestemmer mailadresse. Så ja.

Hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 18:36

Det er købt via ScanNet, og jeg her ikke tegnet noget webhotel endnu, da jeg ikke har besluttet hvilket vi vil bruge. Selve siden skal ikke laves inden mars/april i år.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:42

I de fleste webhotel kan du som sagt lave en email adresse så dette skal du købe.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 18:49

Hejsa

Hvis du ønsker at have e-mails via Scannet, så skal du enten have et mailhotel eller et webhotel. Det koster henholdsvis 62 kr og 86 kr pr. måned, for de mindste løsninger. I mailhotellet kan der oprettes 5 e-mails og i webhotellet kan der oprettes 3.

// Peter

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:21

Der findes billige webhoteller hvor du kan lave alle de mailadresser du vil. F.eks. One.com til 9 kr./md., det var måske en mulighed indtil du finder ud af hvor meget plads du skal bruge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:36

Hej

Du kan jo også bare gå på google.dk - der kan du oprette en mail efter eget ønske

Eks. xxx@gmail.co 

Så hop du på google, og snup den nemme løsning :-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 08:47

Ok, jeg skal checke op på det med web, alt mail hotel. Hvis det ikke er mere penge en en lille 100 per måned kan det jo betale sig selv om man ikke har besluttet hvorhen sitet skal ligge.

Google mail...nja, det er jo lige det det med gmail, hotmail osv osv jeg ikke vil have. Min personlige mening er at det ikke virker seriøst når en virksomhed mailer fa en "freebee" adresse.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)