Jeg har købt et domæn navn, men har ikke aktiveret den el fået selve siden laved. Jeg har også registreret en enkelmands firmae. Spørgsmålet er, er det muligt at få lavet en mailadresse med firma navnet, og hvordan laver man det hvis det er muligt?
Det er købt via ScanNet, og jeg her ikke tegnet noget webhotel endnu, da jeg ikke har besluttet hvilket vi vil bruge. Selve siden skal ikke laves inden mars/april i år.
Hvis du ønsker at have e-mails via Scannet, så skal du enten have et mailhotel eller et webhotel. Det koster henholdsvis 62 kr og 86 kr pr. måned, for de mindste løsninger. I mailhotellet kan der oprettes 5 e-mails og i webhotellet kan der oprettes 3.
Der findes billige webhoteller hvor du kan lave alle de mailadresser du vil. F.eks. One.com til 9 kr./md., det var måske en mulighed indtil du finder ud af hvor meget plads du skal bruge.
Ok, jeg skal checke op på det med web, alt mail hotel. Hvis det ikke er mere penge en en lille 100 per måned kan det jo betale sig selv om man ikke har besluttet hvorhen sitet skal ligge.
Google mail...nja, det er jo lige det det med gmail, hotmail osv osv jeg ikke vil have. Min personlige mening er at det ikke virker seriøst når en virksomhed mailer fa en "freebee" adresse.