Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man stole på Google Webmaster tool ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg har fundet en SEO URL - ReWriter modul til DNN kostede lidt penge men det er vel også sådan man får de bedste moduler. arbejder på at få dan sat op. den skulle også kunne håndterer allede andre redirects jeg har brug for.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:33

Hey Jacob

Ok, held og lykke med det.

Når du har fået rodet lidt med det og sat op, så skriv et indlæg her i denne tråd eller en ny, så skal jeg gerne lave en hurtigt test/stikprøve om det ser fornuftigt ud.
Skriv gerne hvad du har fixed når det er.

Og så skal du jo nok på et tidspunkt, som der blev talt om tidligere, ha' fat i nogen som kan hjælpe dig med hele din løsnings SEO setup, så alt dit arbejde ikke bliver spildt.

Husk at det er ikke alt der skal redirectes. Noget skal måske bare "url rewrites", altså således at der fastholdes en bestemt url pr. side, istedet for bare at 301-redirecte alle url's som loader samme content.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:51

hey Lars
tak for dine finde svar !
jeg fik sat Modulet op. og det ser du ud som om at alle sider har sin egen URL

DNN Modulet hedder iFinity URL Master

den er sat op så den redirecter alle de gamle adr ind til den rigtige side

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:28

Hej Jacob

Det ser meget bedre ud nu og har bestemt hjulpet. Dine brødkrummestier generer heller ikke forskellige links mere.

dog svarer dine sider stadig på forskellige url's, fx forsiden svarer på både:

http://www.ngg-int.com/forside http://www.ngg-int.com/ og http://www.ngg-int.com/default.aspx

Her skal du sørge for at url-rewrite så den kun returnerer én url til forsiden uanset hvad man skriver i browser, og hvis disse sider allerede er indekseret i google, skal der selvfølgelig en 301-redirect til.

Der kan sikkert findes mere ved en nærmere analyse af sitet, så du ikke er ikke problemfri, det var bare lige hvad jeg fandt på 1 min. test af dit site...

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:48

Hey Lars
Igen MANGE tak for du gad tjekke !!! ;)

jeg havde glemt at slå Redirect all non Frindly URLS til... så den skulle ikke gøre det længere.
nu er der kun et URL pr site.

jeg ved ikke om det er et problem
men google har nogle urls hvor der er landekode og sprog kode i fra før jeg fik fjernet det fra sitet.
disse svarer stadig da DNN tager dem for gode var og url rewriteren ser ud til at tro at det skal være sådan. er dette et problem ? disse vil stadig finde den rigtige side og bruge det nye Frendly side navn men den sætter "language/da-DK" ind forand sidens navn "/Produkter"
giver dette ballade ?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:43

Hej Jacob

Ja det vil give problemer. Generelt kan siges, at ligeså snart at den samme side og indhold kan ses og tilgås med forskellige URL's i din adresse-linie i din browser - så er den gal.

Så et eller andet skal du have gjort ved det..

Mvh.
Lars

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)