Jeg kan heller så problemet i Surftown?
Så jeg vil sige Surftown er et udemærket valg |
Beklager den poster to gange ved ikke hvad der er galt..
Men det er ikke bevidst :-)
Jeg kan heller så problemet i Surftown?
Så jeg vil sige Surftown er et udemærket valg |
Beklager den poster to gange ved ikke hvad der er galt.. Men det er ikke bevidst :-) |
Du kan finde svaret (eller mangel på samme) omkring Von Münchhausen i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/57757.aspx?PageIndex=4 Her på Surftown er vi efterhånden ganske trætte af vedkommendes konstante chikane i form af bad-mouthing og direkte injurierende påstande. |
Nu kender jeg ikke til omstændighederne omkring Von M's kommentarer. Men som en person der er interesseret i at få hostet domæne (måske hos surftown) kunne det i denne sammenhæng være rart, hvis du Von M. måske ville ytre lidt om, hvori dine frustrationer omkring Surftown ligger. Jeg er ingenlunde interesseret i at miste hverken hele eller halve tusinder pga. udbyderen, hvorfor jeg gerne ville have en indikation om hvad jeg skal passe på ved surftown (eller for den sags skyld andre udbydere). Mvh Christian |
Bare køb den mindste pakke og opgrader så løbende. De fleste shops jeg har tal over ligger på omkring 25GB når de har success :) |