Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emails søges... (ja underligt)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Da jeg aldrig har set et emne omkring dette noget steder har jeg faktisk ikke nogen ide om hvor sådan noget skal skrives. Så jeg skriver bare her :)

Da jeg modtager en del spam emails på nogle af mine email adresser, og det ikke har hjulpet at få spam filter sat på på servere og ekstra i mailprogrammet, så vil jeg prøve at lave et system selv og så bruge til webmail istedet.

Jeg har kodet et simpelt system og tjekket med de spam emails jeg modtager. Men da jeg modtager de samme typer spam mails hver gang kan jeg ikke rigtig får en god spam beskyttelse lavet.

Hvis jeg kan få lavet noget som kan bruges vil det blive lagt ud så man kan hente det. Men nu må jeg lige se hvor lang jeg kommer med det.

Det jeg skal bruge er så emails. Rigtige emails og spam emails. Og håber der er nogle af jer som vil dele nogle af jeres emails med mig så jeg kan forbedre systemet. Det skal selvfølgelig ikke være emails som indeholder personlige informationer, bare sådan noget som man får tilsendt fra fx amino og ligene. (hvis der er navne og ligene må dette godt ændres)

Alle spam email typer kan bruges, der må dog ikke ændres i dem da jeg også bruger email headeren til at lave rating ud fra.

Ved godt det er en underlig ting at spørge efter og regner egentlig heller ikke med at jeg vil modtage nogle emails, så har samtidig oprettet mig en email adresse på hotmail til at modtage spam på. :)

Har i noget i vil dele så jeg kan forbedre systemet, så kan i sende det pakket i zip eller rar filer.

Send til "superspam@webmail.dicm.dk"

I behøver ikke svare herpå emnet, ved godt der sikkert er nogle fine spam filtre derude , men har lavet et nu, som bare skal forbedres. og det er en god udfordring jo :D

God ide at lave et webmail spam filter?

• Ja (27,3%)
  • Nej (63,6%)
  • Hvis det virker så ja (0%)
  • ligeglad (9,1%)
  • Totalt antal stemmer: 11
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:24

jeg kan lade dig kører i gemmen mit filter. pt slipper kun 1-2% forbi . fordelt på pt 2100 kontoer."sådan ca"

fang mig på peter@silverarm.dk så skal vi nok få løst dit lille spam problem

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:00

Ja det klarer SPAMfighter også let og elegant.
Men hvis du vil lave det selv (God fornøjelse forøvrigt ;-) så lav nogle e-mail adresser og brug dem her og der på nettet. Så skal du nok snart få hvad du beder om :-)

Men mit råd er at droppe det, det er ikke noget 1 person kan lave alene, det kræver mange mand og lang tids tuning. Tro mig, jeg ved hvad jeg snakker om.

Dbh Martin 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 04:09

Martin i må da hos SPAMfighter ligge inde med en masse godt og grundigt onde SPAM-adresser som hans emails kan sende til. Hvis han nu blev submitted til bare et par procent af det der er marked "evil / bad" i jeres database, så skulle han nok få sig et fuldtidsjob til sortering af spam :)

Men helt klart, don't go there (har selv været der), og for hver skridt du tager kommer du 10 skridt bagud i kampen om spam.

Køb et færdigt program der ordnet det istedet (som fx spamfighter), da andet er en direkte vej til sindssyge og mavesår :P

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 07:46

Ved godt det er en næsten umulig opgave at lave et spam filter, men vil da gerne gøre det alligevel. Har ikke tæntke mig at bruge 100år på det, bare når jeg lige har tid til at at forbedre så forbedre det. Og har jo allerede webmail og grund kode for spam filteret.

Prøvede lige spamfighter da det ikke er en af dem som jeg allerede har prøvet... Men jeg kan slet ikke få den til at virke.. Den tjekker ikke email (ifølge den selv) jeg bruger thunderbird og Win7

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)