Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Provisionssats for salgsagent indenfor beklædning og accessories

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon en eller flere der har nogle input om rimelig procentsats som salgsagent indenfor tøj, tasker, bijouteri og lignende.

Da det er ganske nyt for mig med en sådan kontrakt vil jeg gerne have lidt input fra jer om hvad der er "normalt" - inden jeg skal tage stilling til om jeg vil sige ja til den kontrakt jeg får tilbudt....kan nogen mon hjælpe??

Mange hilsner

Camilla / Sagapo

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:53

Den er svær, - men et eller andet sted mellem 5-10% nok nærmere de 10 end de 5, når det er ren provision, - og af alt salg i dit tildelte distrikt, - også evt. suppleringsordrer...

vh/ Ulrik

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:57

15% er standard for tekstil kontrakter.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:58

Så er det vist for længe siden jeg har kørt på ren provision, - men hvad ved jeg...;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32

Den er 10-15% som salgsagent... Er du distributør/agentur, så hedder satsen 25-35% alt efter hva du kan forhandle dig til...

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:11

Tusinde tak for jeres svar - så har jeg da lidt at gå efter ;-)

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:48

Jeg beder lige om hjælp igen igen.....er der nogen der har input angående provisionssatsen indenfor brugskunst? - hvis der er forskel fra de kategorier jeg har spurgt om tidligere ;-)

Mange hilsner

Camilla / Sagapo

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:00

Sagapo:

Jeg beder lige om hjælp igen igen.....er der nogen der har input angående provisionssatsen indenfor brugskunst? - hvis der er forskel fra de kategorier jeg har spurgt om tidligere ;-)

Satsen er ca det samme... Det afhænger selvfølgelig af, hvilke produkter der er tale om. Brugskunst er en bred kategori...

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:10

15% er også meget standarden for provision ved salg af interiør/brugskunst.

Har selv et grossistfirma hvor jeg har provisionslønnede sælgere af brugskunst - de får 15%.. + mulighed for lidt bonus på toppen.

Er du på udkig efter produkter til interiør/brugskunst butikker ?? Skriv i så fald gerne til mig også hvilket område du vil køre. Måske kan mine produkter være interessant for dig.

Henrik

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 20:44

Tusinde tak for jeres svar.

Henrik, du må gerne kontakte mig på info@butikmilla.dk - vil gerne høre mere om hvad du kan tilbyde - hvis det bliver aktuelt med et samarbejde er jeg interesseret i Fyn/Sønderjylland.

Mange hilsner

Camilla

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)