Er der mon en eller flere der har nogle input om rimelig procentsats som salgsagent indenfor tøj, tasker, bijouteri og lignende.
Da det er ganske nyt for mig med en sådan kontrakt vil jeg gerne have lidt input fra jer om hvad der er "normalt" - inden jeg skal tage stilling til om jeg vil sige ja til den kontrakt jeg får tilbudt....kan nogen mon hjælpe??
Den er svær, - men et eller andet sted mellem 5-10% nok nærmere de 10 end de 5, når det er ren provision, - og af alt salg i dit tildelte distrikt, - også evt. suppleringsordrer...
Jeg beder lige om hjælp igen igen.....er der nogen der har input angående provisionssatsen indenfor brugskunst? - hvis der er forskel fra de kategorier jeg har spurgt om tidligere ;-)
Jeg beder lige om hjælp igen igen.....er der nogen der har input angående provisionssatsen indenfor brugskunst? - hvis der er forskel fra de kategorier jeg har spurgt om tidligere ;-)
Satsen er ca det samme... Det afhænger selvfølgelig af, hvilke produkter der er tale om. Brugskunst er en bred kategori...
15% er også meget standarden for provision ved salg af interiør/brugskunst.
Har selv et grossistfirma hvor jeg har provisionslønnede sælgere af brugskunst - de får 15%.. + mulighed for lidt bonus på toppen.
Er du på udkig efter produkter til interiør/brugskunst butikker ?? Skriv i så fald gerne til mig også hvilket område du vil køre. Måske kan mine produkter være interessant for dig.
Henrik, du må gerne kontakte mig på info@butikmilla.dk - vil gerne høre mere om hvad du kan tilbyde - hvis det bliver aktuelt med et samarbejde er jeg interesseret i Fyn/Sønderjylland.