Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankgaranti ved PBS indløsningsaftale?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang tak for svarene.

Henrik: Jeg er ikke helt med på, hvad du mener denne kommentar. Det er det samme projekt, som den anden tråd omhandler.

Martin: Det lyder rigtig godt. Tak for videregivelsen af dine erfaringer Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:37

Jeg forstår også godt hvad Henrik hentyder til.

Hvis du ikker er fyldt 18 og du lige har stiftet dit selskab - så får du dig din sag for. Men hey, det kan lade sig gøre. Big Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:42

Martin-Mortensen:

Jeg forstår også godt hvad Henrik hentyder til.

Hvis du ikker er fyldt 18 og du lige har stiftet dit selskab - så får du dig din sag for. Men hey, det kan lade sig gøre. Big Smile

Hej igen.

Tak for det.

Jeg kan godt se, at det vil blive en svær sag. Men som du siger - kan det da helt sikkert lade sig gøre Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:49

Alexander Langhede Andersen:
eg kan godt se, at det vil blive en svær sag. Men som du siger - kan det da helt sikkert lade sig gøre

Jeps ingen grund til at give op. Som Martin korrekt nævner kan det lade gøre. Sørg for at have styr på tingene, orden i regnskab mv.

I bør måske overveje om shoppen er den rigtige for jer, hvis I ikke kan få en pbs-aftale. Hvad vil mangel af en sådan betyde for jeres salg. Har det nogen betydning eller ej.....

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:51

"Intet kommer af sig selv - succes kommer fra hårdt og konsistent arbejde". Ha den i baghovedet, så kan alt lade sig gøre Big Smile

Det er i hvert fald mit motto.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)