Hej Amino'er, Jeg er ved at starte en webshop op, hvor jeg skal samarbejde med kunstnere, ved at sælge deres billeder. Kunstneren får en fast provision får hvert billede der bliver solgt. Da der ikke er tale om just en 'standard-kontrakt', har jeg ikke kunne finde en skabelon at gå ud fra, derfor har jeg måtte søge inspiration fra min konkurrenter og selv sætte nogle punkter ind. Kontrakten er skrevet i engelsk, da det er kunstnere fra hele verdenen jeg skal samarbejde med. Har nu færdiggjort kontrakten, men da jeg vil være sikker på den er juridisk-bindende og at jeg ikke har misset nogle faldgrupper, vil jeg gerne have en med forstand på jura til at kigge på den. Men hvad gør jeg? Er klar over en advokat sagtens kunne svare mig på dette, men da jeg ikke har det store kapital, vil jeg gerne kunne gøre det så billigt som muligt. Findes der evt. en venlig sjæl på Amino, der vil gennemgå 3 sider på engelsk, evt. for en god flaske rødvin? Håber der er en der kan hjælpe! P. s. - Hvis man godkender en kontrakt online (ligesom man egentlig gør, når man bestiller varer, opretter sig som bruger m.v.), så fungerer det vel ligesom en underskrift, eller? All the best Kasper Andreassen |
Hjælp til kontrakt! (Samarbejdsaftale mellem firma og kunstner)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)