Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så ramte vi forsiden , tak for hjælpen !!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej
efter noget tid med SEO arbejde ramte vores nye hjemme side forsiden på vores søge ord
e-conomic kasseapparat

indtil videre kan jeg kun se at google har læst noget af vores website så det skal nok blive godt.
men det var ikke skedt uden jeres hjælp. så en stor tak til dem der har givet feedback, hjælp, SEO råd osv...

er sikker på at det er Amino Året vi går ind i !!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:02

Tillykke med det da :)

Af ren nysgerrighed hvor lang tid tog det jer ca. at komme op på ordet fra i startede med at lave SEO på det? 

/ Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

godt gået og 5 stjerner fra mig Star StarStarStarStarStar,arbejde videre med det gode arbejde husk opdatere siden og lav jævnligt nyt indhold på hjemmesidenSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:29

Mikael christiansen:

godt gået og 5 stjerner fra mig Star 1Star2Star3Star4Star5Star6 ,arbejde videre med det gode arbejde husk opdatere siden og lav jævnligt nyt indhold på hjemmesidenSmile

:D  Kunne ikke lade være :D

Topic: Tillykke med det! Jeg er også nysgerrig efter hvor lang tid det tog dig at komme op med dine søgeord?

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:30

Hvis man ændre indholdet, ryger man så ikke af google igen? Eller skal man bare sørge for, at teksten minder lidt om den nuværende?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41

jensemanden:

Hvis man ændre indholdet, ryger man så ikke af google igen? Eller skal man bare sørge for, at teksten minder lidt om den nuværende?

At side at laver opdateringer ændre teksten jævnligt hjælper , kun dog kan man opstå visse problemer ved store ændringer og

• viste man nævner sit ord for mange gange , som kaldes duplikat ,
  • med viste ingen ændringer laver i flere år , er det normalt at google rangere ens side efterhånden lavere , med intet er sikkert
  • laver man om på de ord man satser på nævnes flest gange
  • titler ændres ordene i den
  • Intet er sikkert med google desværre spred hvad du satser på i søgeord optimering og du er mest sikker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:00

hey alle sammen , tak :)

det har taget ca 1 måneds hårdt arbejde, og atbejdet er ikke slut som mikeal skriver det er et konstant arbejde om ikke andet i starten.

google har som sgt ikke indexeret alle sider enu, og jeg har en hel del sider jeg ikke har lagt public enu, alene af den grund at jeg gerne vil ha google til at se at der sker noget på siden.

samtidig vil der hele tiden komme nye indlæg i min blog så der vil være liv.

forsiden er lavet så den i perioder har andre "reaklamer" kørende , har et spinket håb om at oogle også kan indexerer dette...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:08

Hej jacob, hvordan kan det være at i vil på forsiden med et søgeord som "e-conomic kasseapparat" og "flexible kasseappareter" når der ikke er særlig mange der søger på de ord?

-igen hvis du vil rangere lidt bedre på "e-conomic kasseapparat" kan du da skrive det i din titel istedet for "flexible kasseapparater"

-en anden ting der undrer mig er hvorfor du bruger det engelske "flexibel" når din side er på dansk?

-hvis du stadig vil bruge "flexible kasseapparater" burde du også bruge det i din meta description, så det passer med din titel for at optime din rangering på dette søgeord.

ellers pæn og seriøs side, håber du får en masse trafik på dine søgeord :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 06:58

kasseapparat og kasseapparater var de primær søge ord, men er ikke så intraseret i høj trafik er mere intraseret i de kunder der er på udkik efter kasseapparater der kan snakke med deres ERP løsning eller webshop eller anden bagved liggende system.

derfor er jeg gået efter at prøve at ramme kasseapparat & et af de sekundære keywords...

Flexible (my bad) retter jeg nu .. :)

har titlen på forsiden mere at sige en tidlen på undersider ?
jeg håbede lidt på at google fant undersiden om e-conomic når folk søgte efter
kasseapparater og e-conomic da det vel er den beste landin page når det nu var det de søgte efter ? eller er jeg helt ved siden af  ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)