Vi har udviklet et nyt website for amatørfodboldspillere, og er nu gået ind i en test periode inden sæsonstart, dog med håb om at sitet fungerer nok til at brugere kommer til. Derfor må i bære over med lidt småfejl...
Websitet går ud på at alle fodboldspillere i DK i alle aldersgrupper får en sportsprofil som viser deres virkelige færdigheder. Dertil kommer at vi i samme omgang kan vise diverse toplister:
i klubber
for hold
i puljer
i regioner, unioner osv.
I den anledning kunne vi godt tænke os at høre noget feedback omkring
Jeg kan godt lide jeres hjemmeside, godt stillet op og fedt design.. Men jeg forstår ikke en ting! Du siger det er for amatørsport, men alligevel har du taget SAS Ligaen samt 1. div med... Efter min mening er 1. div forholdsvis professionel og derfor passer den række ikke ind i konceptet..
Men jeg kan godt lide konceptet, hvordan den finansielle del så er opbygget ved jeg så ikke.. Men når i er klar med siden, så kontakt forskellige sportssider, især bold.dk vil nok skrive en artikel om det!
Jeg kan godt lide jeres hjemmeside, godt stillet op og fedt design.. Men jeg forstår ikke en ting! Du siger det er for amatørsport, men alligevel har du taget SAS Ligaen samt 1. div med... Efter min mening er 1. div forholdsvis professionel og derfor passer den række ikke ind i konceptet..
Men jeg kan godt lide konceptet, hvordan den finansielle del så er opbygget ved jeg så ikke.. Men når i er klar med siden, så kontakt forskellige sportssider, især bold.dk vil nok skrive en artikel om det!
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om jeres side helt virker, men at Stephan Andersen koster 3 mill og Tørnes koster 8 mill, er nok lidt forbi :)
Pisse lækker side. Og jeg tror bestemt, at den har masser af potentiale! MASSER!
Især det med at folk selv kan oprette deres profil mm derinde. Og hvis I så kunne få det der værdiberegning til at virke ordentligt, så kan der sgu' hurtigt gå sport i alle de mindre klubber om at være den på holdet, der har højest værdi. På sigt kunne den selvfølgeligt også være interessant for talentspejdere, folk der gerne vil reklamere for sportstøj, mm.
Amatørerne er den primære målgruppe. Siden er for alle, og forhåbentligt er det også sjovt for serie spilleren at se sig selv profilet på nøjagtig samme måde som Grønkjær, Ilsø og Krohn Delhi. Det var vores primære grund til at tage superligaen med.
Ang. Andersen/Tørnæs - kommer der i v.2. til sommer en yderligere belønning til nøglespillere/straf til reserver. Det svært som Brøndby målmand at få en god værdi, da de senest spillede kampe har en stor indflydelse. Det har den da brugerne gerne skal komme ind efter hver kamp og se deres "nye" værdi.
Tak for de venlige ord. Det er virkeligt fedt at få nogle skulder klap.
Angående værdiberegningen, så vil den altid være til debat. Udgangspunktet er debat = dynamik. Den bliver jo aldrig "korrekt".
Det med talentspejderne er et af de sjovere biprodukter af sitet. Vi har også en drøm om at kunne præsentere producenterne af football manager for en database der gør at de kan køre spillet heeelt ned i serierækkerne.
Det kan i lige så godt droppe det der, i kan jo heller ikke samle alle daskere i Aarhus på én gang! :-)
Alle danskere har en facebook profil - så hvorfor ikke? Og ja, du har ret - man vil selvfølgelig ikke ramme. Men det er sgu' da et fint mål at sætte sig :)
Er selv nystartet med et lugtfjerner produkt til bl.a fodboldstøvler som med stor succes er anvendt på kunstlæder støvler, så måske vi kan finde ud af at lave noget reklame på jeres side, som skrevet er vi nystartet = ikke rigtig nogen penge, men lidt har også ret.
Gi´ et praj hvis det har interesse så kan vi måske finde ud af noget