Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre værksted/andet for små virksomheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg hedder Jesper og er ny herinde.
Jeg er selvstændig klejnsmed (enkeltmand) som er selvstændig på mit 6. år.

Kort fortalt drejer det sig om at jeg meget gerne vil høre fra andre små selvstændige som mig selv, der til tider mangler et sted de kan opholde sig arbejdsmæssigt, når en opgave trænger sig på. Det er jo ikke alt som kan løses i privaten og ude i marken.

Det behøver ikke nødvendigvis at være smede, men bare folk som engang i mellem mangler et sted til at kunne udføre sine opgaver, og som ikke kan klare en udgift til husleje på 10.000,- eller mere om måneden. (Jeg kan ikke ihvertfald).

Må hellere lige nævne at det er i Kbh området.

Min tanke går lidt på at jeg vil anskaffe mig en mindre hal 200-250kvm, hvor jeg selv vil kunne være uden at jeg overhovedet fylder det hele. Her havde jeg i tankerne at lave nogle båse ca.4 stk. hvor folk kunne indleje sig for rimelige penge og uden at binde sig i år ad gangen, men måske bare uger eller måneder. Der vil samtidig være lidt fælles arial hvis man kortvarigt skal brede sig lidt. Evt. også noget værktøj til rådighed. Der vil også være toilet.

I princippet kan man vel sammenligne det lidt med et gør-det-selv værksted til biler, hvor man jo også har en bås at stå i.

Er det noget som der kunne være behov eller interesse for blandt mindre selvstændige virksomheder??

VH.
Jesper D. Christensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)