Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracking af Affiliate salg? Hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Dog ved jeg at euroads ikke tillader pni på kampagner der ikke er cashback tilladt :)

Så ville jeg slet ikke benytte Euroads.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:11

Hej Nicolaj,

Ved du Hvordan man tracker salg med MikkelsenMedia? :)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Hvad mener du med at tracke et salg?

På de sider jeg har affiliate reklamer sender jeg forskellige parameter gennem partner-ads.dk, så jeg kan se domæne, evt. bruger (hvis de er logget ind), evt. søgeord og mange andre parametere med. Herefter kan jeg gå ind på partner-ads.dk og hente alt den data ud og lave mine egne grafer over hvilke søgeord, brugere, indlæg m.m. som giver de forskellige salg.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:17

Ja, men jeg er på vej ud af døren, så jeg svarer lige senere, hvis ikke en anden byder ind. Smile De har også callback, men der bliver kun opdateret 6 gange i døgnet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:15

Nicolaj:

Ja, men jeg er på vej ud af døren, så jeg svarer lige senere, hvis ikke en anden byder ind. Smile De har også callback, men der bliver kun opdateret 6 gange i døgnet.

MikkelsenMedia urls har to felter, hvori du kan trække data:
something=[ID_PARTER]&partner_userid=[ID2_PARTER]
Alt hvad du sender igennem her vil blive gemt. Det kan f.eks være id på dine brugere, så du ved hvem der har lavet et lead. Husk maks. 15 tal pr. værdi og ingen bogstaver!

Med denne løsning kan du downloade data i enten xls eller csv format. I campaign drop down kan du vælge om du vil downloade data på alle kampagner, eller blot udvalgte.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:16

Hej Nicolaj ;)

Tak for svaret :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)