Vi er ved at oprette et dansk datterselskab af et udenlandsk firma, hvor der sidder bogholdere. Men, da de af sagens natur ikke kender de danske regler/metoder, er jeg på jegt efter et nemt prgram eller en freelancer, der kan administrere vores løn og rapportere til moderselskabet.. Vi andre har ingen forudsætninger. Hvad skal vi vælge ? Danløn Og hvad kræver det i penge, administration og tid fra vores side? |
Lønsystemer eller freelancer
- 1
I jeres tilfælde - og især hvis de bogholdere, du nævner ikke taler dansk - kan Multidatas LønAdministration være lige sagen: De gør det hele for en, man skal bare tale i telefon med dem en gang om måneden. Prisen er højere end f.eks. Danløn og Dataløn, men hvis alternativet er en freelance bogholder bare til lønnen, er det værd at se på. Dog kommer det an på hvor mange ansatte i Danmark, vi taler om. Især hvis der er tale om få ansatte, vil jeg foreslå LønAdministration. Er der tale om måske over 10 ansatte, kan det godt være, at bogholderne (herunder også Inloco Regnskab) kan gøre det billigere. Kik på: http://multidata.dk/multidata-3955.htm Dbh
|
Hej Vi udfører lønadministration for andre virksomheder og du er meget velkommen til at kontakte undertegnede Med venlig hilsen Liselotte Thomsen |