Hej Amino'er, |
Du mangler nok at oprette en Levering :)
Det bøvlede jeg også lidt med de første par gange... Både Faktura og Levering skal være oprettet - også selvom man fx har valgt ikke at bruge Magento's faktura.
Hej Amino'er, |
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Du mangler nok at oprette en Levering :) Det bøvlede jeg også lidt med de første par gange... Både Faktura og Levering skal være oprettet - også selvom man fx har valgt ikke at bruge Magento's faktura. |
Når min ordre går ind trykker jeg på "Invoice", vælger "Opret levering" under "Leveirng - Detaljer"... Markerer "send emailkopi til kunde" og trykker "Submit invoice". Kunden modtager derefter fakturaen og leveringsmailen. Ordrestatussen er dog stadig "Arbejder" |
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Birkelund og Jeppe: Hvilke version af ePay-modulet er installeret i jeres Magento´er ? |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Så skynd dig at få opgraderet til deres stable version. Det kan med stor sandsynlighed afhjælpe dit problem. |
hvordan gøres det? Når jeg søger i connect manager så finder den ingen nyere versioner? Den version jeg har, er den der som standard følger med hos powerhosting |
Der skulle meget gerne findes en Stable version der hedder 2.0.2.0. |
Vores installationsscript installerer den nyeste stable version som default. ePay er dog set med (beta) moduler i stable-kanalen :-) Birkelund: Prøv at uninstalle epay og så installere igen. Evt. med denne ext.key : magento-community/ePay-stable
|
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting