Vi er et selskab der råder over biler fra personvogns størrelse til tre-akslet trækkere, trailere med presenning, lukket kasse. Køl og frys, så vi kan dække alle kunders behov, for transport i ind og udland. Varebiler med køl og frys har vi også.
Ud over dette driver vi flytteforretning, ekspres kørsel, samt lagerhotel i Jylland og på Sjælland. Der vi har mulighed for, at tilbyde pakning samt distribuering.
Vi kan dermed påtage os hele logistikkens opgaver, men er også gearet til enkelte løsninger der passer lige til det, vores kunder har behov for.
Vi laver også gerne en komplet messe løsning, der lige passer jer. (Opsætning, nedtagning, transport, og opbevaringen af messestanden)
Kontrakt kørsel, hvor vi i samarbejde med jer, laver lige det setup der passer jer.
Kontakt os, når i har behov for transport i alle størrelser! Vi kan levere de bedste løsninger til jeres virksomhed.
Disponent René Christensen Tlf. +45 25 32 87 79
E-Mail wts-transport@live.dk
Med venlig hilsen WTS Transport & Flytning |
Hejsa
Hvad priser har i på jeres køle/frys transport? Går i efter antal km eller hvordan ser det ud?
Hvis du vil, må du meget gerne skrive en mail til mig på uffehs@gmail.com, og evt. komme med lidt info.. Drejer sig om et nyt projekt jeg arbejder på, som forhåbentligt kunne blive stort, men som jeg vil starte i det små, og har i den forbindelse nok brug for et fragtfirma der er med på noget nyt, og tør løbe en "lille" risiko..
Ellers vil jeg måske hører hvad i skal have for at leje sådan en køle/fryse bil en lille måned?
Mvh. Uffe..