Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restpartier af læder bælter og t-shirts sælges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ligge inde med 2 restpartier, jeg gerne vil af med. Det første parti er nogle rigtigt fede læder bælter, fra de danske designere Nue Notes www.nuecph.dk. De er fra deres sidste nye kollektion, og bliver solgt i deres butik i KBH lige nu for 350 kr. pr. stk.. Det er ægte læder bælter, i virkelig høj kvalitet, til damer. Det er lige så meget et accessorie som et bælte, da det er binde bælter. De er super fede og passer ind i tidens kollektion. Jeg ligger inde med 550 stk. i 4 farver og 2 tykkelser. Sælger dem til en rigtig god pris, da jeg gerne vil hurtigt af med dem.

Ud over det, har jeg også nogle rigtigt fede t-shirts med print, fra den danske designer Bibi Chemnits www.bibichemnitz.com/. De er nogle rigtigt fede t-shirts i hvid med rund hals, de er lavet som colation t-shirt for yellow cock studio http://www.yellowcock.dk/, som er et kendt studie for designere og kunstnere i Århus. Ligger inde med 39 stk. der også bare skal afsted hurtigt, da jeg snart for nyt hjem. Vi har solgt dem fra butikken for 300 kr. pr. stk.

Hvis i ønsker mere info skriver i bare, kan også maile billeder og priser.

Hilsen Ken      

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:40
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

De er desværre solgt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)