Hej alle samme sidder og tænker på om det er mig der er galt på den her. jeg kender ikke så meget til hvad cost på systemeren ligger på hvor skal jeg dog starte jo har en kunde som ønske et site hvor der skulle være nogle moduler til "skal siges af de alle er bygge from scatch af bruger database søgnings modul bruger styringes modul news modul automail system betalings moduls "skulle lave og tilpasses en betalings gatway" faktura mail sender gruppe system, det er de fleste moduler jeg har sat samme. skal så lige siges af han sende mig en pdf fil med design. jeg sendte ham en pris for 126 timers x 70 kr "da jeg er bosat i udlandet så kan jeg lave det til små priser." lave så en note til ham omkring betaling osv. men så fik jeg det svar tilbage af det var dyrt men vil så hører om jeg tager overpriser ? jeg er helt for snøvsen over det her |
Knap 9000 kr? Det er så billigt at jeg ville være yderst betænkelig, hvis jeg var kunde i denne sag.
Så nej, overpris vil jeg ikke kalde det.. tværtimod. Pågældende kunde har tydeligvis intet begreb om hvad ting koster.