Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skraldespandevask!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tidligere et indslag i fjernsynet om en mand i århus der var startet som "skraldespandvasker" så kom jeg, her den anden dag, til at tænke på om jeg skulle tilbyde min kunder det samme.

Her er et link der kan give en ide om ideen bag http://www.sanican.net/default.asp?EDITCODE=792007100115&catid=2

Men så er det jeg tænkte, kan man overbevise folk om at det er en god ide, kan man sælge ideen?

Var det noget i ville benytte jer af?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 22:28

Slet ingen der vil komme med et indspark?

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:32

Jeg ville satse på bilvaskSmile

preben

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:36

Tilbyde kunder at vaske bilen mens de er på job, eller støvsuge, den nu da den bare holder stille.Smile

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:52

Hej Jacob.

Jeg kan se, at du i forvejen driver et rengøringsfirma, så der er vel ikke så lang vej til også at tilbyde denne service? Kræver det specialudstyr eller blot en højtryksrenser? Jeg ville nok gå i dialog med de virksomheder, der har renovationsopgaverne hos kommunerne og forsøge at koble mig på dem. De kender kunden bedst. Tror ikke på at du vil kunne lave forretning på familien Jensen på denne ide...Men det er jo bare min mening...og så har jeg i øvrigt min egen højtryksrenser, hehe :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:04

Preben:  sikkert en go´ ide men ikke men ikke lige nu og her.

Jesper: Meningen var at køre i halen af skraldebilen og sætte en flyer i låget at spanden, skulle der være nogle der syntes der var en go ide ville jeg så igen "følge" skraldebilen og vaske spanden.

Lidt udstyr kræver det da men ikke det store og har du nogensinde vasket din spand? og igen mener du det er nødvendigt at vaske den en gang imellem?

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:07

Hej

Ja det er ikke fordi der ikke er brug for en sådant tjeneste  Tongue Tied som "gammel" skrallemand kan jeg godt huske (selv om det er længe siden) stanken.

Jeg ved fra den tid at det i komunalt regi her i det midtjyske, var på tale men at det blev droppet, da omkostningen ville blive for store, og den ikke var til at vælte over på boligejerne.

Du skal påregne en lastbil med vaskeanlæg der kan følge efter skrallebilen, folk kan være ret hurtige til at fylde i spanden igen Surprise

Så vil du udvide til også at vaske spande, tror jeg du skal have en  aftale med kommunen

Venligst

Kenneth

www.legebakken.dk

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:17

Hej Jacob :-)

Jeg tror da godt der kunne være ide i projektet, men er det noget du kan tjene penge på?

Jeg tænker bare (nu handler vi selv med mange rengøringsfirmaer) at der sker meget hele tiden, og der skal ske noget før man kan tjene nogen penge.

Men hvad tror du din service vil koste, og hvad tror du kunden vil give?

Men du kunne jo så måske være heldig og få et mersalg, hvor du får lov og pudse vinduer, eller omvendt også.

Men hvad tror du er realistisk for en sådan ''skraldespandsvask'' ?

Handel med varepartier via Trademen

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:17

Min plan var nu at lade hr. & fru Jensen selv betale, tror det vil blive en meget stor udgift for renovationsselskabet hvis de har 20-30.000 husstande med tilhørende affaldsspande.

Men det er selvfølgelig en mulighed at forhøre sig om muligheden...

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:25

Kc: er slet ikke nået så lang at jeg har overvejet prisen, men 10 minuter til vask og fanger man flere i et kvarter/vej skulle prisen nok kunne holdes nede på et spiseligt niveau.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)