Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle,

Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer der havde nogle idéer til hvordan jeg kunne få afsat nogle waveboards.

Grunden til jeg spørger her er at jeg er i praktik i en virksomhed som sælger dem i egne butikker, men jeg vil gerne prøve at få noget Business 2 Business op og køre.

Har selv prøvet at henvende mig til nogle niché virksomheder så som wupti og mr123.com, og afventer stadig svar.

Nogen der har nogle gode idéer, ville de blive værdsat :)

mvh. Anders Wrang

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:56

Du kunne eventuelt starte din egen enkeltmandsvirksomhed, oprette en fed hjemmeside og promovere dig selv på den måde til de virksomheder du gerne vil i kontakt med.

:)

Tilmeldt 28. Jan 10
Skrevet kl. 11:01

Det var jo selvfølgelig en god idé, men sagen er den at jeg er praktikant i en virksomhed fordi det er en del af mit uddannelsesforløb, og skal derfor kun være her i 3 mnd. for så at læse videre :)

Men en god hjemmeside til at vise folk produktet,  ville selvfølgelig altid hjælpe, der er dog denne: www.justsport.dk

Men det er en tidligere virksomhed, dog er boardsne de samme...

Men tror jeg vil prøve at få en hjemmeside op der er lidt mere brugervenlig og som skal  være mere målrettet til virksomheder :)

Fra Glücksburg
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:06

Hej Anders

Jeg ville klart starte med en omgang god gammeldags "canvas salg", hvor du udpeger dig en række byder langs de danske kyster. I alle dejlige "strand / feriebyer" finder du forretninger, som sælger produkter som dine. Udvælg en 10 forretninger - giv dem et ring og prøv at sælg dine produkter. Hvis dette giver "pote" kan du jo fortsætte på denne måde.

Hvis ikke må du jo gå i tænkeboks igen. Der er jo også altid de større kæder: "intersport, sportsmaster, aldi, A-Z etc."...

Held og lykke, Jesper

Tilmeldt 28. Jan 10
Skrevet kl. 14:51

Hej Jesper,

Lyder som en rigtig fornuftig idé - så må jeg bare gå igang med at finde butikker jo :)

Tusind tak for rådet!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)