... der findes meget enkle og brugervenlige systemer der kan det basale med kundekartotek, kontakthistorik op opfølgninger ...
SALDI har netop historik til dette. Og så er det en direkte del af hele økonomisystemet.
Hvis du har meget få kunder, kan du nøjes med gratisløsningen. Den har fuld funktionalitet, og er altså ikke blot en prøveudgave.
Det største problem med et CRM-system, er kravet til disciplin hos salgsmedarbejderne til at lægge alt ind. Blot en salgsmedarbejder, som ikke systematisk lægger data ind, og et kæmpe potentiale går tabt.
Efter endt prøve kan du beslutte dig for om du ønsker at forsætte med systemet og de allerede indtastede data eller om du vil starte op på et blankt stykke papir
Manden poster et link så vi kan prøve hans nye system helt gratis, hvorefter folk fortæller hvad man kan bruge i stedet.
Hvis han vil have tråden nogenlunde for sig selv så har han nok valgt den forkerte kategori til indlægget, i så fald ville det høre til i "Jeg har et godt tilbud" så vidt jeg kan lure
Når det er i kategorien "Gode iværksætter websites, bøger, software m.m." må det være oplagt at andre også byder ind med deres gode links.
I "Jeg har et godt tilbud" vil jeg ihvertfald mene det er upassende at poste sådanne links i andres indlæg, men ikke i denne kategori.
Manden poster et link så vi kan prøve hans nye system helt gratis, hvorefter folk fortæller hvad man kan bruge i stedet.
Jeg er en af dem - og er tildels enig med dig.
Tråden blev afsporet (delt), da Hr, Laursen spørger efter CRM i Access og hvilke data der skal med - dette skulle nok have været oprettet i en selvstændig tråd under Hjælp til regnskabsprogram, lønsystem m.m..
Efterfølgende forsætter denne nye deltråd om CRM-systemer, hvor jeg så følger op på Anders Christensens indlæg.
Desuden synes jeg, at deltråden er meget informativ - også mit eget indlæg om problemet med CRM-systemer, når sælgere ikke bruger dem.