Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online CRM - gratis prøve version

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du skal bare sige til hvis vi kan hjælpe dig med noget i Clickmate CRM

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 19:42

Anders Christensen:
... der findes meget enkle og brugervenlige systemer der kan det basale med kundekartotek, kontakthistorik op opfølgninger ...

SALDI har netop historik til dette. Og så er det en direkte del af hele økonomisystemet.

Hvis du har meget få kunder, kan du nøjes med gratisløsningen. Den har fuld funktionalitet, og er altså ikke blot en prøveudgave.

Det største problem med et CRM-system, er kravet til disciplin hos salgsmedarbejderne til at lægge alt ind. Blot en salgsmedarbejder, som ikke systematisk lægger data ind, og et kæmpe potentiale går tabt.

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:31

Hvad går der lige galt her?

Manden poster et link så vi kan prøve hans nye system helt gratis, hvorefter folk fortæller hvad man kan bruge i stedet. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja hvad sker der Smile

Synes indimellem at trådene har det med at blive lidt afsporet - men dejligt at du lige gør opmærksom på det.

.... så skal vi ikke lige for en god ordens skyld køre ind på sporet igen

Hop ind og prøv vores CRM system gratis i 14 dage

Efter endt prøve kan du beslutte dig for om du ønsker at forsætte med systemet og de allerede indtastede data eller om du vil starte op på et blankt stykke papir

Læs mere om Clickmate CRM systemet her

Du er også velkommen til at kontakte os

Clickwork Aps

Langrode 32

6200 Aabenraa

T: 7362 8400

@:info@clickwork.dk

www.clickmate.dk

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:23

Jesper:

Hvad går der lige galt her?

Manden poster et link så vi kan prøve hans nye system helt gratis, hvorefter folk fortæller hvad man kan bruge i stedet. 

Hvis han vil have tråden nogenlunde for sig selv så har han nok valgt den forkerte kategori til indlægget, i så fald ville det høre til i "Jeg har et godt tilbud" så vidt jeg kan lure

Når det er i kategorien "Gode iværksætter websites, bøger, software m.m." må det være oplagt at andre også byder ind med deres gode links.

I "Jeg har et godt tilbud" vil jeg ihvertfald mene det er upassende at poste sådanne links i andres indlæg, men ikke i denne kategori.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 02:01

Jesper:

Jeg er en af dem - og er tildels enig med dig.

Tråden blev afsporet (delt), da Hr, Laursen spørger efter CRM i Access og hvilke data der skal med - dette skulle nok have været oprettet i en selvstændig tråd under Hjælp til regnskabsprogram, lønsystem m.m..

Efterfølgende forsætter denne nye deltråd om CRM-systemer, hvor jeg så følger op på Anders Christensens indlæg.

Desuden synes jeg, at deltråden er meget informativ - også mit eget indlæg om problemet med CRM-systemer, når sælgere ikke bruger dem.

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:04

Undskyld... er ny her på Amino og ikke tilstrækkelig opmærksom på hvor jeg stiller mine spørgsmål...

Jeg vil flytte til en anden tråd... måske det hører ind under m.m som Claus skriver....;-)

Hilsen Michael, Aka Hr.Laursen... he he

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)